Analist Financiar (entry level)

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - Studii superioare cu profil economic;
    - Cunostinte solide de limba engleza;
    - Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) ;
    - Bune abilitati de comunicare;
    - Orientare catre client;
    - Orientare catre rezultate;
    - Atentie la detalii;
    - Bune abilitati de analiza si sinteza.

    Responsabilitati

     Inregistreaza creantele aferente tuturor produselor vandute si serviciilor prestate si care nu sunt facturate de sistemul de facturare de baza (core) cum sunt:
    o vanzarea de echipamente si servicii ICT pentru contracte nonstandard;
    o vanzarea de servicii call center, printing, publicitate, suport Tehnologia Informatiei (IT), Resurse Umane (HR), Business to business (B2B);
    o verificarea facturilor emise de aplicatia Partener Relationship Management importate in aplicatia Oracle AR aferente serviciilor de interconectare prestate partenerilor nationali;
    o verificarea facturilor aferente produselor vandute si serviciilor prestate facturate prin sistemul de facturare retail Charisma si importate in aplicatia Oracle AR;
    o verificarea si printarea facturilor aferente serviciilor de inchiriere spatii si refacturarea utilitatilor importate din aplicatia Horizon in Oracle AR;
    o emite facturi pentru toate formularele Accounts Receivable Form (ARF03) postate pe aplicatia SPIDO in scopul corectarii conform contract a facturilor emise de sistemul de facturare centrala, asigura transferul de solduri in si din sistemul core billing (Geneva), si reconcilierea operatiunilor cu acest sistem pentru a asigura completitudinea si corectitudinea operatiilor de transfer dintre cele doua sisteme: Geneva si Oracle AR;
     Inregistreaza clienti incerti si provizione, conform procedurilor;
     Inregistreaza preliminarile pentru vanzari si serviciile nefacturate clientilor nationali si internationali cu scopul reflectarii corecte in contabilitate a veniturilor companiei;
     Colaboreaza prin intermediul sefului direct cu specialistii celorlalte zone de financiar, din taxe, legal, comercial, in scopul asigurarii calitatii activitatii desfasurate.