Specialist Marketing BTL

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile TIRIAC AUTO active.


Vezi toate job-urile Specialist Marketing BTL active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: TIRIAC AUTO
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Țiriac Auto face parte din Grupul Țiriac Holdings, recunoscut pentru afacerile derulate în domenii precum imobiliare, servicii financiare, servicii de transport aerian de tip VIP Charter, import, distribuție și service auto, servicii de producție și întreținere ascensoare, servicii de pază și protecție etc.

    La ora actuală, Țiriac Auto deține cel mai vast portofoliu de mărci auto de pe piața autohtonă, reprezentând șapte dintre cele mai renumite mărci auto existente pe piață: Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover, Range Rover, Mitsubishi, Ford și Hyundai.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate (preferabil specializarea marketing/comunicare);
    Experienta in marketing minim 3 ani;
    Excelente abilitati de comunicare si interrelationare;
    Persoana ambitioasa şi energica;
    Capacitate de a lucra sub presiune, cu temene limita;
    Organizare, planificare, control, orientare catre utilizatori;
    Initiativa, dinamism, creativitate, flexibilitate;
    Atentie sporita la detalii, capacitate de concentrare;
    Abilitati de lucru independent creator;
    Cunostinte PC: MS Office, Internet; Photoshop, Corel Draw (avantaj).

    Responsabilitati

    Coordoneaza si implementeaza proiectele BTL (evenimente de lansare, proiecte speciale, diverse alte evenimente etc.);
    Ofera suport in organizarea de evenimente si elaboreaza materiale publicitare (flyere, brosuri, prezentari etc.);
    Coordoneaza partea logistica a evenimentelor;
    Colaboreaza cu Brand Manager-ului /superiorului direct pentru realizarea si distribuirea materialelor promotionale, kit-urilor de transmis catre evenimente;
    Urmareste rezultatele obtinute in urma campaniilor publicitare si de promovare;
    Informeaza clientii si furnizorii despre campaniile publicitare si de marketing direct, respectiv furnizeaza informatii despre rezultatele acestor campanii;
    Participa si sustine organizarea evenimentelor corporate pentru clienti;
    Asista la realizarea bugetului promotional;
    Colaboreaza cu firme de specialitate.