Specialist PR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile TIRIAC AUTO active.


Vezi toate job-urile Specialist PR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: TIRIAC AUTO
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Țiriac Auto face parte din Grupul Țiriac Holdings, recunoscut pentru afacerile derulate în domenii precum imobiliare, servicii financiare, servicii de transport aerian de tip VIP Charter, import, distribuție și service auto, servicii de producție și întreținere ascensoare, servicii de pază și protecție etc.

    La ora actuală, Țiriac Auto deține cel mai vast portofoliu de mărci auto de pe piața autohtonă, reprezentând șapte dintre cele mai renumite mărci auto existente pe piață: Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover, Range Rover, Mitsubishi, Ford și Hyundai.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Capacitate excelenta de comunicare verbala si scrisa;
    Minim 2 experienta in si PR;
    Abilitati foarte bune de organizare si planificare, prezentare si prioritizare;
    Capacitatea de a lucra in echipa, dar si independent;
    Capacitatea de a lucra eficient cu termene limita;
    Creativitate si initiativa;
    Competente excelente in PC (MSOffice, diverse aplicatii specifice);
    Cunoasterii limbii engleze la nivel avansat;
    Persoana proactiva si orientata catre rezultate;
    Adaptabilitate si flexibilitate.

    Responsabilitati

    Ofera suport in planificarea, dezvoltarea, implementarea si analizarea campaniilor de comunicare si marketing;
    Gestioneaza campaniile de comunicare interna;
    Este responsabil de gestionarea campaniilor de comunicare externa (lansarea de produse si servicii noi, materiale de presa, comunicare media etc.);
    Propune evenimente de PR, stabilind şi urmarind atingerea unor obiective in vederea sustinerii strategiei de marketing;
    Promoveaza imaginea firmei si a produselor comercializate - PR, Advertising;
    Realizeaza materiale scrise si mape de presa;
    Mentine si dezvolta relatia cu agentiile colaboratoare;
    Mentine relatii de colaborare cu alte departamente;
    Actualizeaza constant bazele de date cu informaţii legate de activitatea de PR (clienti, concurenta, aparitiile media, campanii, studii de piata, oferte, publicatii şi emisiuni de specialitate, oameni de presa etc.)
    Monitorizarea continua brand-lui, dar si a dezvoltarii competitorilor - mai ales anticiparea strategiei si potentialelor miscari ale competitiei;
    Este parte integranta a executiilor in Social Media.