Sr. Marketing Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Help Net active.


Vezi toate job-urile Sr. Marketing Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Help Net
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Balotesti
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 21.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Cu peste 200 de farmacii deschise la nivel national si 2.164.000 de clienti activi, Help Net Farma este din 1998 unul din cele mai puternice lanturi farmaceutice din Romania. In prezent, echipa noastra este formata dintr-un numar de 1.500 de angajati, atat personalul din farmacii, cat si specialistii din companie, care reprezinta cu succes viziunea Help Net de a oferi pacientilor un tratament personalizat cu sfaturi calificate, bazat pe empatie, incredere si experienta. Misiunea noastra este sa oferim cele mai bune solutii si competente profesionale si personale pentru starea de sanatate si de bine a pacientilor.

    Cerinte

    Echipa Help Net se extinde, afla mai multe despre noua oportunitate alaturi de Help Net - Sr. Marketing Specialist:


    Profil candidat:
    Studii universitare finalizate, specializare marketing
    Experienta anterioara min. 3 ani in activitate similara
    Cunostinte extinse de utilizare a instrumentelor de marketing si branding (comunicare, promotii, studii piata)
    Abilitatea de intelegerea micro/macro a business-ului de retail
    Creativitate si capacitatea de surprindere de oportunitati
    Gandire strategica
    Abilitati de invatare & adaptare rapida la mediul farmaceutic
    Ritm rapid de lucru si abilitatea de a lucra multi-tasking

    Responsabilitati

    Dezvolta si coordoneaza implementarea strategiei de pozitionare, branding si PR in linie cu strategia de business
    Dezvolta campanii si proiecte de marketing inovative pentru a diferentia brandul si imaginea companiei in piata si identifica cel mai bun mix de comunicare a actiunilor companiei
    Coordoneaza realizarea studiilor de piata si de analiza a competitiei
    Creeaza bugetele necesare activitatii de marketing
    Coordoneaza activitatile realizate de agentiile de creatie si PR