Reprezentant Customer Care - INBOUND

Angajator: BRD Finance
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    • Abilitati de comunicare si prezentare
    • Abilitati de negociere si putere de convingere
    • Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook)
    • Orientare catre rezultat
    • Orientare catre client
    • Abilitati de organizare si gestiune a timpului
    • Capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi
    • Spirit de echipa
    • Integritate si incredere
    • Studii superioare, finalizate sau in curs
    • Experienta pe un post similar presupune un avantaj, dar nu este obligatorie

    Responsabilitati

    • Răspunde la apelurile primite de la clienți, preia solicitările acestora si răspunde întrebărilor adresate;
    • Ofera telefonic clientilor servicii de calitate, prin furnizarea informațiilor solicitate și soluționarea reclamațiilor inaintate de acestia;
    • Promoveaza, într-un mod profesionist, acțiuni de fidelizare a clientilor.

    Alte informatii

    BENEFICII
    • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
    • salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul!
    • program flexibil: Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale.
    • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
    • asigurare de viata: Ne interesează protejarea şi siguranta ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
    • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu / Piata Presei Libere până la sediul BRD Finance: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
    • mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!