Operator Customer Care

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile evoMAG active.


Vezi toate job-urile Operator Customer Care active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Angajator: evoMAG
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem echipa care administreaza de 12 ani site-ul de comert electronic www.evoMAG.ro care are in acest moment peste 120.000 produse active din domeniul IT&C.
    Secretul si in acelasi timp succesul nostru sunt oamenii cu care lucram (motorul companiei) si clientii pe care ii pastram de-a lungul anilor prin punerea pe primul plan a nevoilor lor (produse de buna calitate, garantii rezolvate mereu in regim de urgenta, livrari cat mai rapide, pretul produselor cat mai bun).
    In acest moment site-ul este vizitat zilnic de peste 50.000 de persoane iar baza de date numara peste 160.000 de conturi active.

    Cerinte

    - Studii medii, superioare (absolvent sau in curs);
    - Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook;
    - Gandire logica, structurata, memorie buna,
    - Usurinta de a invata, orientare catre rezultate, spontaneitate
    - Foarte bune abilitati de comunicare
    - Cunoasterea sau pasiunea pentru produselor IT&C constituie un avantaj

    Responsabilitati

    - Introduce in sistem a comenzile telefonice ale clientilor;
    - Furnizeaza informatii despre produsele si serviciile companiei, precum si despre ofertele promotionale;
    - Ofera suport clientilor in procesul de vanzare precum si postvanzare;
    - Informarea clientilor la telefon sau pe e-mail cu privire la starea produsului care se afla in stoc magazin/furnizor;
    - Preluarea comenzilor de la clienti si finalizarea acestora;