Inginer Prepaid IN

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Inginer Prepaid IN active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

     Studii superioare tehnice ( Electronica/Telecomunicatii/ Automatica/Calculatoare).
     Minim 2 ani de experienta in domeniul telecomunicatiil
     Cunostinte de administrarea sistemelor de operare: Solaris, Unix, Linux – nivel mediu;
     Cunostinte de MSOffice – nivel de baza;
     Cunostinte de administrarea bazelor de date: Oracle, MySQL, Sybase – nivel mediu;
     Cunostinte de retele de comunicatie de date: TCP/IP – nivel de baza;
     Cunostinte de IN – nivel de baza;
     Cunostinte de retele de telefonie mobila – nivel de baza;
     Orientare catre client si rezultate;
     Bune cunostinte de limba engleza;

    Responsabilitati

    SCOP: Opereaza si intretine echipamentele si aplicatiile pentru serviciile de prepaid si IN (CS (Ericsson Charging System); SDP (Service Data Point); CCN (Charging Control Node); VS (Voucher Server); AIR (Account Information and Refill Server); CRS (Charging data Reporting System); MINSAT (Mobile Intelligent Network System Administration Tool server)) precum si alte noduri de Prepaid si IN; participa la proiectarea si implementarea de noi servicii si produse Prepaid/IN si la integrarea elementelor de reţea necesare asigurarii serviciilor Prepaid/IN.

    RESPONSABILITĂŢI :
     Defineste specificatiile tehnice si functionale pentru implementarea de noi servicii si produse Prepaid/IN;
     Participa in proiecte de integrare de noi elemente de reţea cu sistemele Prepaid/IN sau in proiecte de activare de noi interfete/functionalitati, necesare dezvoltarii serviciilor Prepaid/IN;
     Emite si urmareste ordinele de lucru specifice pentru echipele operaționale, necesare gestionarii portofoliului prepaid; Ofera asistenta echipelor operaționale, pentru a mentine aplicatiile si sistemele Prepaid/IN in parametri optimi de functionare;
     Participa in proiecte de upgrade/update/migrare platforme Prepaid/IN;
     Interactioneaza cu furnizorii de echipamente si aplicatii pentru raportarea si rezolvarea problemelor aparute in sistemele Prepaid/IN;
     Receptioneaza, analizeaza si rezolva reclamatiile de la clienti venite prin intermediul structurii Servicii Clienti sau de la alte structuri in legatura cu echipamentele sau aplicatiile administrate,
     Dezvolta sistemului de raportare, analiza si statistici, cu scopul monitorizarii sistemelor Prepaid/IN;