AGENT SERVICII CLIENT – limba Germana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile AGENT SERVICII CLIENT – limba Germana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    Cerinte:
    - Limba germana - nivel mediu/avansat;
    - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj);
    - Experienta de 6 - 12 luni in call center/customer care sau customer service constituie un avantaj;
    - Bune cunostinte de operare PC;
    - Bune abilitati de comunicare si interrelationare;
    - Ascultare activa;
    - Abilitati de lucru in echipa;
    - Adaptare facila la un mediu de lucru dinamic;
    - Orientare spre rezultate.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Preia apelurile clientilor in vederea identificarii si solutionarii problemelor tehnice ale acestora.
    - Este responsabil de acordarea suportului tehnic telefonic si prin email pentru produsele comapaniei.
    - Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile clientilor, conform obiectivelor comunicate.
    - Urmareste stadiul cererilor inregistrate si contacteaza clientul atunci cand este cazul, pentru a-i oferi informatiile necesare pentru semnarea contractului.
    - Urmareste modul de solutionarea al fiecarei solictari pana la rezolvarea completa a acesteia sau pana la predarea catre o alta persoana raspunzatoare.
    - Identifica corect si gaseste cele mai bune solutii referitor la situatia clientului.
    - Preocupare pentru asigurarea satisfactiei clientilor cu care intra in contact.
    - Alte sarcinile de serviciu specifice activitatii de call center.