AGENT SERVICII CLIENT – limba Germana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile AGENT SERVICII CLIENT – limba Germana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    Cerinte:
    - Limba germana - nivel mediu/avansat;
    - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj);
    - Experienta de 6 - 12 luni in call center/customer care sau customer service constituie un avantaj;
    - Bune cunostinte de operare PC;
    - Bune abilitati de comunicare si interrelationare;
    - Ascultare activa;
    - Abilitati de lucru in echipa;
    - Adaptare facila la un mediu de lucru dinamic;
    - Orientare spre rezultate.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Preia apelurile clientilor in vederea identificarii si solutionarii problemelor tehnice ale acestora.
    - Este responsabil de acordarea suportului tehnic telefonic si prin email pentru produsele comapaniei.
    - Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile clientilor, conform obiectivelor comunicate.
    - Urmareste stadiul cererilor inregistrate si contacteaza clientul atunci cand este cazul, pentru a-i oferi informatiile necesare pentru semnarea contractului.
    - Urmareste modul de solutionarea al fiecarei solictari pana la rezolvarea completa a acesteia sau pana la predarea catre o alta persoana raspunzatoare.
    - Identifica corect si gaseste cele mai bune solutii referitor la situatia clientului.
    - Preocupare pentru asigurarea satisfactiei clientilor cu care intra in contact.
    - Alte sarcinile de serviciu specifice activitatii de call center.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>