Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent manager/Receptionera
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile IPSO Agricultura active.Vezi toate job-urile Asistent manager/Receptionera active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Agricultura active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | IPSO Agricultura |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.11.2017 |
Remote work: | On-site |
Prezentă în România încă din 1996, IPSO Agricultură este numărul 1 pe piața utilajelor agricole. Rezultatele obținute de companie în ultimii ani confirmă poziția sa de lider pe piață din România. Cu peste 540 de angajați și 23 puncte de lucru distribuite pe tot teritoriul țării, IPSO Agricultură răspunde în cel mai scurt timp tuturor solicitărilor fermierilor.
Compania este parte a grupului francez Monnoyeur, cu o rețea de birouri extinsă în 9 țări din lume, cele mai multe din Europa. Paleta de furnizori include: John Deere, Bednar FMT, Kuhn, Manito, Fliegl, Pichon, Perard, Kemper, Zurn, Geringhoff, Grasdorf, Laforge, Pellenc, Bauer, Rivulis Irrigation etc.
IPSO Agricultură oferă soluții integrate producătorilor agricoli din România, de la piese de schimb, service în câmp, pregătirea operatorilor, optimizarea și monitorizarea flotei de utilaje prin pachetele de servicii FarmSight și până la soluții de finanțare adaptate nevoilor acestora.
• Studii in domeniul comunicare, relații publice
• Experiență de minim 6 luni pe o poziție de recepție sau call center
• Cunoștințe generale de utilizare PC (Word, Excel, Power Point)
• Cunoștințe medii de limba engleză
• Buna capacitate organizatorica
• Capacitate de analiza
• Orientare catre client
• Bune abilități de comunicare
• Diplomație
• Capacitate de muncă în echipă
• Întâmpină vizitatorii care vin la sediu și îi direcționează către departamentele sau persoanele implicate
• Preia apelurile telefonice și mesajele și le direcționează către persoanele implicate
• Gestionează corespondența (sortare, înregistrare, răspunsuri scrisori, etc)
• Gestionează produsele necesare activităților de protocol
• Efectuează rezervări ale sălilor de ședință
• Redactează, la cerere, diverse scrisori, emailuri, informări
• Efectuează traduceri ale documentelor uzuale
• Pregătește călătoriile de afaceri (achiziționează bilete de călătorie, rezervă cazare, închiriază autoturisme, etc)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
ASISTENT DEPARTAMENT EVALUARI Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (11) |
Raporteaza eroarea la