Analist baza de date - Iasi
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Analist baza de date - Iasi active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.05.2018 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Cerinţele postului
Studii: superioare tehnice sau economice.
Experienţa în muncă:
Nu este obligatorie, dar o experienţă în domeniul analizei şi programării informatice constituie un plus.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Cunoştinţe obligatorii de operare P.C.-Word, Excel-nivel peste avansat
• Cunoştinţe obligatorii de programare si lucru pe baze de date (FOX ,Oracle)
• Cunoaşterea procedurilor specifice BBO şi a structurilor/proceselor exterioare cu care interacţionează
• Capacitate de analiză şi sinteză;
• Ierarhizarea priorităţilor
• Capacitate de a livra rezultate în termen
• Capacitate de a face faţă unor task-uri multiple
• Orientare spre client;
• Limba engleză-nivel mediu;
• Cooperare, integrare în colectiv, spirit de echipă
• Disciplină, punctualitate
• Toleranţă la stres
SCOP:
• Desfăşoară analize complexe pe bazele de date de facturare, concepe si rulează programe de corecţie date, în scopul emiterii facturilor în deplină concordanţă cu contractele semnate cu clienţii
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Dezvoltă şi actualizează programe informatice şi baze de date interne necesare derulării continue a procesului de facturare şi urmărire încasări, conform procedurilor specifice.
• Selectează informaţii din bazele de date şi le prelucrează pentru obţinerea datelor de facturare şi urmărire încăsări.
• Desfăşoară analize comparative pe bazele de date şi inţiază corecţii atunci când este nevoie.
• Redactează documente interne pentru corecţia facturilor clienţilor, conform procedurilor specifice.
• Analizează cauzele care produc erori sau ineficienţă în procesele/sistemele active şi iniţiază acţiuni pentru corecţia sau optimizarea acestora
• Analizează descrierile de produs şi CR-urile ridicate pentru implementarea produselor în sistemul de facturare şi transmite observaţii şi propuneri de optimizare dacă este cazul.
• Dezvoltă şi furnizează rapoarte privind datele facturate clienţilor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Sanctions Analyst (English-speaking) – On-site, Iasi Iasi, | |
Operator call center - lb italiana, IASI Aplica fara CV | |
Customer Service Representative (Bilingual: Italian/English) – On-site, Iasi Iasi, | |
Vezi job-uri similare (18) |
Raporteaza eroarea la