Analist baza de date - Iasi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Analist baza de date - Iasi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 16.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    Cerinţele postului
    Studii: superioare tehnice sau economice.
    Experienţa în muncă:
    Nu este obligatorie, dar o experienţă în domeniul analizei şi programării informatice constituie un plus.


    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

    • Cunoştinţe obligatorii de operare P.C.-Word, Excel-nivel peste avansat
    • Cunoştinţe obligatorii de programare si lucru pe baze de date (FOX ,Oracle)
    • Cunoaşterea procedurilor specifice BBO şi a structurilor/proceselor exterioare cu care interacţionează
    • Capacitate de analiză şi sinteză;
    • Ierarhizarea priorităţilor
    • Capacitate de a livra rezultate în termen
    • Capacitate de a face faţă unor task-uri multiple
    • Orientare spre client;
    • Limba engleză-nivel mediu;
    • Cooperare, integrare în colectiv, spirit de echipă
    • Disciplină, punctualitate
    • Toleranţă la stres

    Responsabilitati

    SCOP:
    • Desfăşoară analize complexe pe bazele de date de facturare, concepe si rulează programe de corecţie date, în scopul emiterii facturilor în deplină concordanţă cu contractele semnate cu clienţii

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

    • Dezvoltă şi actualizează programe informatice şi baze de date interne necesare derulării continue a procesului de facturare şi urmărire încasări, conform procedurilor specifice.
    • Selectează informaţii din bazele de date şi le prelucrează pentru obţinerea datelor de facturare şi urmărire încăsări.
    • Desfăşoară analize comparative pe bazele de date şi inţiază corecţii atunci când este nevoie.
    • Redactează documente interne pentru corecţia facturilor clienţilor, conform procedurilor specifice.
    • Analizează cauzele care produc erori sau ineficienţă în procesele/sistemele active şi iniţiază acţiuni pentru corecţia sau optimizarea acestora
    • Analizează descrierile de produs şi CR-urile ridicate pentru implementarea produselor în sistemul de facturare şi transmite observaţii şi propuneri de optimizare dacă este cazul.
    • Dezvoltă şi furnizează rapoarte privind datele facturate clienţilor.