Suport clienti / Back Office - Bucuresti, Bacau, Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Suport clienti / Back Office - Bucuresti, Bacau, Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Pitesti
  • Timisoara
  • Actualizat la: 16.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    - Experienta in interactiunea cu clientii de minim sase luni constituie un avantaj;
    - Foarte bune abilitati de comunicare in scris;
    - Capacitate de analiza, sinteza si oferirea de solutii optime;
    - Orientare catre client.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    - Analizeaza si identifica cerintele clientilor;
    - Trateaza reclamatiile/sesizarile/cererile de informatii primite in sistemul informatic, inclusiv chat online;
    - Face toate demersurile necesare in vederea inchiderii reclamatiei / sesizarii / cererii de informatii;
    - Contacteaza telefonic clientii ori de cate ori este nevoie de clarificari, confirmari, comunicand intr-un mod politicos, empatic.