ANALIST CALL CENTER - IMPLEMENTARE CONTRACTE
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile ANALIST CALL CENTER - IMPLEMENTARE CONTRACTE active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.09.2017 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Studiile superioare reprezinta un avantaj;
Experienta in domeniul din care provine proiectul de cel putin 3 ani (tehnic, comercial, IT);
Bune cunostinte de operare PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook);
Corectitudine, onestitate, initiativa;
Abilitati de lucru in echipa;
Abilitati de comunicare;
Gandire analitica.
Valideaza contractele de servicii de date premium si a serviciilor adiacente cu suport Date Premium, primite prin aplicatiile IT;
Solicita solutia tehnica, costurile si timpii de implementare de la entitatile tehnice;
Intocmeste analiza financiara si studiul de fezabilitate pentru aprobarea investitiei, in conformitate cu costurile si pe baza preturilor comunicate de reprezentatii de vanzari si obtine resursele necesare implementarii proiectelor (cod proiect, manager de proiect, cod buget);
Organizeaza proiectele din portofoliul predefinit;
Dezvolta si implementeaza instrumentele necesare pentru raportarea evolutiei si gradului de finalizare a fiecarui proiect;
Ofera informatii si consultanta in probleme de reproiectare a proceselor si procedurilor interne pentru eficientizarea acestora, sprijinind astfel obiectivele companiei si respectarea legislatiei in vigoare;
Identifica si investigheaza problemele legate de proiectul.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Analist Call Center - perioada determinata Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (227) |
Raporteaza eroarea la