Asistent manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Asistent manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Ce vei face:
    Asiguri suportul administrativ pentru intreaga directie.
    Primesti apelurile telefonice la nivelul directiei, intocmesti si asiguri indeplinirea calendarului de lucru pentru directorului executiv, inclusiv coordonand contactele cu clientii interni si externi.
    Sortezi si inregistrezi corespondenta in ordinea prioritatilor.
    Asiguri evidentele zilnice legate de personalul din directie ( delegatii, concedii, salarii personal, cursuri in sistem propriu, tichete de masa).
    Coordonezi toate aspectele aranjamentelor de calatorie, inclusiv rezervarea de bilete de avion, completezi si trimiti ordinele de delegatie, etc.
    Ajuti la desfasurarea zilnica a activitatilor directiei si arhivarea documentelor.
    Intocmesti referate pentru corespondenta interna si externa, elaborezi si redactezi documente necesare directorului sau echipa de management.
    Intocmesti comenzi pentru livrarea bunurilor si produselor solicitate in directie (aprovizionare cu rechizite, materiale si consumabile de la magazie ), mijloace fixe.
    Participi alaturi de ceilalti membrii ai Directiei la anumite sedinte si proiecte.
    Raportezi Directorului Executiv cu privire la activitatile de secretariat organizatorice si administrative.
    Asiguri serviciile de protocol in cadrul directiei.
    Asiguri comunicarea in cadrul Centralei, cu top management, intre banca si terte persoane.

    Responsabilitati

    Studii superioare;
    Experienta de minimum 2 ani in activitate;
    Limba engleza nivel avansat;
    Cunostinte MS Office;
    Bune abilitati planificare si organizare;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Alt oras,

    Vezi job-uri similare (53)