Controlling Manager

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană riguroasă, organizată, autonomă și business-oriented pentru a se alătura departamentului Control de Gestiune, la sediul nostru din București.



    Pentru reușită în această misiune este nevoie de:
    - Experiență de aproximativ 5 ani în people management/coordonare de echipe și în lucrul pe bază de KPI’s;
    - Experiență în control de gestiune și/sau analiză financiară/raportare – reprezintă un avantaj;
    - Cunoștințe din domeniul financiar economic/control de gestiune;
    - Studii superioare în domeniul economic sau domenii conexe;
    - Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat (minimum nivel B2);
    - Cunoașterea limbii franceze – reprezintă un avantaj;
    - Disponibil/a pentru deplasări ocazionale la celelalte sedii ale companiei;
    - Bune cunoștințe de utilizare pachet Microsoft Office;
    - Perseverență și rigurozitate;
    - Capacitate de analiză și sinteză, atitudine proactivă.

    Responsabilitati

    In calitate de Controlling Manager, principalele tale misiuni vor fi:
    - Asigurarea unui management de proximitate pentru o echipă de controlori de gestiune;
    - Analiza rezultatelor echipei, pregatirea și propunerea de planninguri și strategii de lucru pentru membrii echipei;
    - Acompanierea, motivarea și verificarea echipei pentru atingerea obiectivelor stabilite;
    - Respectarea procedurilor și a strategiilor stabilite;
    - Transmiterea rapoartelor de activitate a echipei către responsabil și semnalarea eventualelor întârzieri și probleme identificate;
    - Definirea instrumentelor de control și indicatorilor de performanță în vederea monitorizării evoluției activității și a anticipării eventualelor neconcordanțe;
    - Colectarea si sintetizarea datelor preliminare in vederea elaborarii rapoartelor specifice.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivel companiei și internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.