Financial Operations Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Financial Operations Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 12.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm un Financial Operations Manager responsabil de coordonarea unor echipe senioare din zona financiară.
    Ești o persoană riguroasă și îți dorești să lucrezi într-un mediu în care excelența primează? Alătură-te echipei Financiare la sediul nostru din Iași.



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:
    - Experiență de minim 5 ani în coordonare de echipe senioare din domeniu financiar sau domenii conexe (Salarizare, Resurse Umane, Administrare de Personal, Juridic, Trezorerie, etc.);
    - Experiență de lucrul pe bază de KPI’s;
    - Cunoștințe din domeniul financiar, economic sau domenii conexe;
    - Cunoașterea limbii engleze (nivel B2) și a limbii franceze (nivel B1);
    - Adaptabilitate la situații de lucru schimbătoare și situații de criză;
    - Preocupare permanentă pentru a ridica nivelul profesional individual și al echipei de proiect;
    - Excelente abilități de comunicare, perseverență și rigurozitate.

    Responsabilitati

    În calitate de Financial Operations Manager, principalele tale misiuni vor fi:
    - Asigurarea unui management de proximitate pentru echipe senioare din zona financiară;
    - Acompanierea și motivarea echipelor pentru atingerea obiectivelor stabilite;
    - Optimizarea permanenetă a proceselor din sfera financiară;,
    - Propunerea de indicatori de performanță pentru optimizarea activității departamentului
    - Pregătirea și organizarea planurile de activitate în cadrul proiectului și asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor;
    - Monitorizarea progresului atins față de obiectivele propuse și redactarea rapoartelor lunare către conducere;
    - Analiza rezultatelor echipei, pregatirea și propunerea de planninguri și strategii de lucru pentru membrii echipelor.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
    - Training inițial și periodic specific activității desfășurate;
    - Feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi,