Risk Reporting Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Risk Reporting Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 31.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Prezenta din 2004 pe piata bancara locala, OTP Bank Romania si-a propus sa devina o banca universala puternica, care sa ofere servicii complete pentru clienti persoane fizice si companii.

    In ultimii 11 ani de cand OTP Bank a intrat pe piata din Romania am demonstrat ca avem capacitatea de a intelege nevoile clientilor si contextul actual al pietei si ca suntem un partener de incredere in furnizarea de servicii financiare.

    In OTP Group, oamenii dau valoare si sunt o adevarata resursa. De aceea, OTP Bank Romania recunoaste, atrage, dezvolta si expune spre calitate si profesionalism capitalul uman, rezultatul fiind o echipa tanara aflata intr-un continuu proces de perfectionare.

    Cerinte

    - Studii universitare in domeniul economic/tehnic (finante, statistica, matematica);
    - Experienta de minim 1 an in sistemul financiar-bancar;
    - Abilitati de comunicare, de lucru in echipa, rezolvare de probleme, capacitate de analiza;
    - Cunostinte de operare Microsoft Office (Excel, Access, Word, Power Point);
    - Aptitudini de lucru cu baze de date si de analiza de risc a portofoliului;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (scris si vorbit);

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Pregateste rapoarte referitoare la evolutia, structura si calitatea portofoliului de credite;
    - Elaboreaza propuneri de modificare a politicilor de administrare a riscului de credit in vederea monitorizarii si controlului riscului de credit;
    - Reconciliaza produsele corporate propuse, pentru stabilirea si evaluarea factorilor de risc implicati de implementarea produsului respective;
    - Este responsabil pentru cunoasterea si aplicarea prevederilor ROF, Regulamentului Intern, Procedurii de Control Intern si a celorlalte norme, politici si proceduri interne relevante pentru aria de activitate;
    - Stabileste diferite analize solicitate de conducerea Bancii sau OTP Bank Budapesta;
    - Monitorizeaza sistemele de administrare a riscului de credit si propune solutii de imbunatatire ale sistemului de management al riscului;
    - Garantii: monitorizarea inregistrarii corecte in sistem a garantiilor si influenta lor asupra proiectului Basel III;
    - Estimarea provizioanelor pentru riscul de credit;
    - Efectuarea simulărilor la nivel de portofoliu de credite;
    - Monitorizarea indicatorilor legați de riscul de credit.

    Beneficii:
    - Posibilitatea de a-ţi construi o carieră într-un mediu profesionist;
    - Pachet salarial atractiv;
    - Asigurare medicală;
    - Asigurare de viaţa;
    - Beneficii non-financiare: certificări, traininguri.