Risk Reporting Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Risk Reporting Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 31.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    - Studii universitare in domeniul economic/tehnic (finante, statistica, matematica);
    - Experienta de minim 1 an in sistemul financiar-bancar;
    - Abilitati de comunicare, de lucru in echipa, rezolvare de probleme, capacitate de analiza;
    - Cunostinte de operare Microsoft Office (Excel, Access, Word, Power Point);
    - Aptitudini de lucru cu baze de date si de analiza de risc a portofoliului;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (scris si vorbit);

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Pregateste rapoarte referitoare la evolutia, structura si calitatea portofoliului de credite;
    - Elaboreaza propuneri de modificare a politicilor de administrare a riscului de credit in vederea monitorizarii si controlului riscului de credit;
    - Reconciliaza produsele corporate propuse, pentru stabilirea si evaluarea factorilor de risc implicati de implementarea produsului respective;
    - Este responsabil pentru cunoasterea si aplicarea prevederilor ROF, Regulamentului Intern, Procedurii de Control Intern si a celorlalte norme, politici si proceduri interne relevante pentru aria de activitate;
    - Stabileste diferite analize solicitate de conducerea Bancii sau OTP Bank Budapesta;
    - Monitorizeaza sistemele de administrare a riscului de credit si propune solutii de imbunatatire ale sistemului de management al riscului;
    - Garantii: monitorizarea inregistrarii corecte in sistem a garantiilor si influenta lor asupra proiectului Basel III;
    - Estimarea provizioanelor pentru riscul de credit;
    - Efectuarea simulărilor la nivel de portofoliu de credite;
    - Monitorizarea indicatorilor legați de riscul de credit.

    Beneficii:
    - Posibilitatea de a-ţi construi o carieră într-un mediu profesionist;
    - Pachet salarial atractiv;
    - Asigurare medicală;
    - Asigurare de viaţa;
    - Beneficii non-financiare: certificări, traininguri.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (172)