Risk Reporting Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Risk Reporting Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 31.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ne place să credem că oamenii vin la noi atunci când au nevoie de sprijin pentru realizarea unui vis. Banca este o instituție serioasă, dar asta nu înseamnă că banking-ul nu poate fi cool. Cum? Printr-o cultură organizațională deschisă, în care valorile angajaților, adică ale tale, se unesc cu valorile OTP Bank.

    Am vrea ca și tu să crezi în valorile noastre și să le consolidăm împreună. Știm că noua generație face lucrurile diferit și vrem să învățăm asta de la tine. Încurajăm dialogul, colaborarea, creativitatea, soluțiile digitale.

    La OTP Bank, susținem și promovăm o atitudine financiară responsabilă. Ne implicăm în comunitate, prin programele de educație financiară pentru copii și tineri dezvoltate de Fundația Dreptul la Educație și oferim angajaților șansa de a se implica în programe de voluntariat în toată țara, prin intermediul programului OTP Community.

    Cerinte

    - Studii universitare in domeniul economic/tehnic (finante, statistica, matematica);
    - Experienta de minim 1 an in sistemul financiar-bancar;
    - Abilitati de comunicare, de lucru in echipa, rezolvare de probleme, capacitate de analiza;
    - Cunostinte de operare Microsoft Office (Excel, Access, Word, Power Point);
    - Aptitudini de lucru cu baze de date si de analiza de risc a portofoliului;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (scris si vorbit);

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Pregateste rapoarte referitoare la evolutia, structura si calitatea portofoliului de credite;
    - Elaboreaza propuneri de modificare a politicilor de administrare a riscului de credit in vederea monitorizarii si controlului riscului de credit;
    - Reconciliaza produsele corporate propuse, pentru stabilirea si evaluarea factorilor de risc implicati de implementarea produsului respective;
    - Este responsabil pentru cunoasterea si aplicarea prevederilor ROF, Regulamentului Intern, Procedurii de Control Intern si a celorlalte norme, politici si proceduri interne relevante pentru aria de activitate;
    - Stabileste diferite analize solicitate de conducerea Bancii sau OTP Bank Budapesta;
    - Monitorizeaza sistemele de administrare a riscului de credit si propune solutii de imbunatatire ale sistemului de management al riscului;
    - Garantii: monitorizarea inregistrarii corecte in sistem a garantiilor si influenta lor asupra proiectului Basel III;
    - Estimarea provizioanelor pentru riscul de credit;
    - Efectuarea simulărilor la nivel de portofoliu de credite;
    - Monitorizarea indicatorilor legați de riscul de credit.

    Beneficii:
    - Posibilitatea de a-ţi construi o carieră într-un mediu profesionist;
    - Pachet salarial atractiv;
    - Asigurare medicală;
    - Asigurare de viaţa;
    - Beneficii non-financiare: certificări, traininguri.