Asistent/a Administrativ - Departament Suport Administrativ
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Asistent/a Administrativ - Departament Suport Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.09.2017 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Te asteptăm în echipa de Suport Administrativ dacă ești:
Adaptabil/ă;
Responsabil/ ă ;
Deschis/ ă ;
Riguros/ ă ;
Perseverent/ ă ;
Dinamic/ ă;
Autodidact/ ă ;
Sociabil/ă ;
Ai atitudine pozitivă și proactivă.
Responsabilitati
Care sunt responsabilitățile unui Asistent administrativ în acest departament ?
Gestionarea liniilor de apel ale clientului francez;
Analiza și verificarea facturilor de colete;
Asigurarea trimiterii de documente la timp ;
Diverse task-uri care includ gestiunea parcului auto al clientului francez (din momentul atribuirii lor cuiva până la returnare ; garaj și mentenanță ; asigurarea reviziilor la momentul potrivit).
Gestiunea dosarelor de asigurare a magazinelor clientului – în ceea ce priveste întocmirea actelor ;
Gestiunea dosarelor de incidente din magazinele clientului francez;
Comenzi papetărie pentru platforme logistice .
Alte informatii
Noi valorificăm dorința ta de a învăța și îți oferim următoarele beneficii:
Formare;
Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes ;
Pachet salarial atractiv.
Te-am convins ?
Hai să facem cunostință!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Finance Coordinator BUCURESTI, Strainatate, Iasi, | |
Recruiter Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la