Specialist calitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Specialist calitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 18.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu foarte bune abilități de organizare și spirit analitic pentru a se alătura Departamentului nostru de Calitate din Timișoara.



    Caracteristicile cheie necesare reușitei pe această misiune sunt:
    - Minimum 2 ani de experiență relevantă și cunoștințe solide în domeniul managementului calității (flux, procese, proceduri, instrumente de lucru specifice, etc.) - atât elaborare cât și implementare;
    - Cunoștințe de limba franceză la un nivel mediu – minim B1;
    - Cunoştinţe de Sisteme de lucru în Managementul Calității;
    - Cunoștințe în utilizarea mijloacelor informatice și a instrumentelor specifice;
    - Viziune globală asupra business-ului, flexibilitate în gândire și adaptabilitate.

    Responsabilitati

    În calitate de Specialist Calitate principalele tale responsabilități vor fi:
    - Îmbunătățirea și dezvoltarea calității proceselor de la nivelul grupului de firme;
    - Elaborarea și implementarea procedurilor și a modurilor/ instrumentelor de lucru necesare desfășurării activității în cadrul departamentelor vizate;
    - Crearea unor instrumente și sisteme de control viabile, capabile să asigure aplicarea corectă a procedurilor și proceselor vizate;
    - Identificarea și analiza disfuncționalităților/ neconformităților;
    - Propunerea de măsuri corective sau preventive necesare ameliorării procedurilor și proceselor existente.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Pachet salarial atractiv;
    - Acces la formări de specialitate;
    - Mediu de lucru multicultural, profesionist, focalizat pe dezvoltare și ameliorare continuă.