Asistent manager

Angajator: ROMKATEL
Domeniu:
  • Productie
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Fondată în 1994 ca reprezentant unic al firmei Kathrein Werke, Romkatel este acum unul dintre cei mai mari furnizori de echipamente de telecomunicații.


    Gama de expertiză Romkatel variază de la serviciile tehnice care îmbunătățesc fiabilitatea și performanța rețelelor de comunicații până la soluții complete de proiectare, întreținere și dezvoltare pentru planificarea și modernizarea rețelelor de telecomunicații.

    Serviciile acoperă întregul spectru de activități din domeniul comunicațiilor mobile, broadcast radio și TV, recepție satelit și terestră, comunicații feroviară, instrumente de măsură și testare, soluții EMC și alte aplicații speciale de telecomunicații.


    Reputația firmei Romkatel este construită în peste 23 de ani de furnizare a soluțiilor și produselor de calitate superioară către o gamă variată de clienți, oferindu-ne posibilitatea de a colabora cu majoritatea operatorilor de telecomunicații sau furnizori de servicii din Europa Centrală și de Est.

    Cerinte

    - studii superioare;
    - bună cunoaştere a limbii engleze, scris şi vorbit;
    - cunoaşterea modului de operare a PC-ului (Word,Excell, Powerpoint) ;
    - cunoştinţe operare aparatură de birou (telefon, fax, imprimantă, copiator)
    - atenţie, rigurozitate, perseverenţă, disciplină;
    - spirit de echipă.

    Responsabilitati

    - menţine o evidenţă a datelor de identificare a colaboratorilor clienţilor şi partenerilor de afaceri ai companiei (adresă, telefon,fax, cărţi de vizită,e-mail);
    - face legăturile între exteriorul şi interiorul firmei;
    - preia mesajele telefonice şi le transmite persoanelor adresate;
    - preia şi înregistrează în Registrul de intrări-ieşiri corespondenţa sosită prin poştă sau prin fax şi respectiv corespondenţa care iese din cadrul firmei;
    - selectează, distribuie şi clasează corespondenţa intrată;
    - înaintează departamentelor corespondenţa intrată;
    - expediază şi înregistrează corespondenţa prin poştă sau fax;
    - asigură activitatea de protocol (rezervări hoteliere, bilete de avion, rezervări restaurante, comenzi catering);
    - primeşte vizitatorii (clienţi, colaboratori, parteneri de afaceri) şi îi îndrumă în cadrul firmei;
    - organizează desfăşurarea în bune condiţii a contactului cu vizitatorii;
    - întocmeşte diferse documente pe PC şi le editează;
    - sortează şi pastrează documentele curente;
    - transmite la arhiva companiei documentele aparţinând secretariatului şi cărora le-a expirat durata de pastrare;
    - execută în limitele sale de competenţă, orice alte sarcini din partea conducerii;
    - cunoaşte şi aplică documentele sistemului de management al calităţii.