Employee Relations Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile iCredit active.


Vezi toate job-urile Employee Relations Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: iCredit
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina.

    În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate.

    În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară.

    Cerinte

    Ce căutam:
    • Ai experienta 1-2 ani in administrare de personal?
    • Ai participat in realizarea de cercetari disciplinare si gestionarea relatiilor cu angajatii?
    • Ai cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat?
    • Ai cunostinte solide de legislatia muncii?
    • Esti o persoana dinamica, proactiva, orientata catre activitatea de echipa cu atitudine pozitiva?
    • Ai abilitati excelente de comunicare si negociere si esti orientat catre solutionarea optima a obiectivelor pe care le ai?
    • Ai atentie la detalii, precizie si acuratete?

    Atunci esti persoana pe care o cautam pentru a se alatura echipei noastre!

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    • Comunicarea interna si managementul situatiilor delicate
    • Redactarea tuturor documentelor relevante, corelate cu relatiile cu angajatii
    • Obtinerea de date, clasificarea si corelarea lor, folosirea informatiilor necesare in intocmirea de documente si rapoarte
    • Redactarea si actualizarea de documente interne si proceduri corelate cu aria de activitate
    • Oferirea de suport in gestionarea dosarelor de personal, intocmire, actualizare rapoarte, documente, soft intern
    • Solutionarea pe cale amiabila a spetelor dificile
    • Administrarea relatiilor cu angajatii (contracte de munca, fise de post, decizii de incetare);

    Alte informatii

    Ce oferim:
    • Posibilitati de dezvoltare intern si international;
    • Mediu de lucru dinamic intr-o echipa tanara de profesionisti;
    • Bonusuri anuale de performanta;
    • Participarea la traininguri anuale, evenimente si team-building-uri.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (62)