Office Assistant (perioadă determinată 1 an)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile AVON Cosmetics (Romania) active.


Vezi toate job-urile Office Assistant (perioadă determinată 1 an) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: AVON Cosmetics (Romania)
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are a company where beauty, innovation and optimism make a difference to the lives of millions of people across the globe. Beneath our product range, you’ll discover a company with strength, purpose and a remarkably empowering culture. Avon is a phenomenal success story. An iconic global brand, we’ve been creating opportunities for over 130 years. Opportunities to be independent, to be entrepreneurial, to be decisive and to take control of your career.

    Cerinte

    Prin rolul tău vei reprezenta cartea de vizită a companiei. Ești primul angajat Avon cu care intră în contact persoanele din exteriorul organizației, fie că sunt Reprezentanți, furnizori, parteneri sau candidați. Oferi suport constant pentru colegii tăi atunci când sună sau vin la recepția din sediul central. De aceea este foarte important sa iți placă să interacționezi cu o mulțime de oameni și să fii proactiv(ă).

    Ca să ai succes în acest rol, ar trebui să ai:
    Studii universitare
    Minimum 1-2 ani experiență în Relații Clienți sau pe o poziție similară la recepție
    Limba Engleză la nivel avansat
    Foarte bune abilități de comunicare și interpersonale
    Capacitatea de a rezolva probleme și de a realiza simultan mai multe sarcini
    Atitudine „Can Do” sau altfel spus, proactivitate

    Responsabilitati

    Preia și distribuie corespondența internă și externă
    Preia apelurile telefonice și le redirecționează către colegi
    Primește vizitatorii externi și anunță, dacă este cazul, responsabilul de protocol
    Comandă rechizite pentru sălile de ședință și pentru necesarul departamentului administrativ
    Se asigură de necesarul de papetărie și consumabile din sălile de ședință
    Înregistrează deconturile departamentului administrativ
    Înregistrează cereri de audio-conferință
    Anunțarea situațiilor ce trebuie rezolvate de reprezentanții clădirii de birouri
    Solicitarea activării cardurilor de acces în clădirea de birouri
     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (251)