Office Assistant (perioadă determinată 1 an)

Angajator: AVON Cosmetics (Romania)
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    We are a company where beauty, innovation and optimism make a difference to the lives of millions of people across the globe. Beneath our product range, you’ll discover a company with strength, purpose and a remarkably empowering culture. Avon is a phenomenal success story. An iconic global brand, we’ve been creating opportunities for over 130 years. Opportunities to be independent, to be entrepreneurial, to be decisive and to take control of your career.

    Cerinte

    Prin rolul tău vei reprezenta cartea de vizită a companiei. Ești primul angajat Avon cu care intră în contact persoanele din exteriorul organizației, fie că sunt Reprezentanți, furnizori, parteneri sau candidați. Oferi suport constant pentru colegii tăi atunci când sună sau vin la recepția din sediul central. De aceea este foarte important sa iți placă să interacționezi cu o mulțime de oameni și să fii proactiv(ă).

    Ca să ai succes în acest rol, ar trebui să ai:
    Studii universitare
    Minimum 1-2 ani experiență în Relații Clienți sau pe o poziție similară la recepție
    Limba Engleză la nivel avansat
    Foarte bune abilități de comunicare și interpersonale
    Capacitatea de a rezolva probleme și de a realiza simultan mai multe sarcini
    Atitudine „Can Do” sau altfel spus, proactivitate

    Responsabilitati

    Preia și distribuie corespondența internă și externă
    Preia apelurile telefonice și le redirecționează către colegi
    Primește vizitatorii externi și anunță, dacă este cazul, responsabilul de protocol
    Comandă rechizite pentru sălile de ședință și pentru necesarul departamentului administrativ
    Se asigură de necesarul de papetărie și consumabile din sălile de ședință
    Înregistrează deconturile departamentului administrativ
    Înregistrează cereri de audio-conferință
    Anunțarea situațiilor ce trebuie rezolvate de reprezentanții clădirii de birouri
    Solicitarea activării cardurilor de acces în clădirea de birouri