DATA ENTRY CLERK

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Productie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Organizare, comunicare, atentie la detalii, confidentialitate, luarea deciziilor, rezolvarea problemelor, lucrul in echipa;
    Buna cunoastere a limbii engleze este un avantaj;
    Cunoastere foarte buna a limbii romane(scris si vorbit);
    MS Office – Excel (nivel mediu spre avansat).

    Responsabilitati

    • Menține baza de date prin actualizări / corecții pentru clienții noi în sistemele curente de vânzare;
    • Pregătește datele sursă pentru intrarea pe computer prin alcatuirea și sortarea informațiilor;
    • Stabilirea priorităților informatiilor;
    • Procesează documentele sursă ale clienților și ale contului, analizând datele pentru deficiențe; Rezolvarea discrepanțelor prin utilizarea procedurilor standard sau returnarea documentelor incomplete către liderul echipei in vederea solutionarii lor;
    • Menține cerințele de introducere a datelor, urmând tehnicile și procedurile programului de date;
    • Verifică datele introduse de clienți prin examinarea, corectarea, ștergerea sau reintroducerea datelor; Combinarea datelor din ambele sisteme atunci când informațiile contului sunt incomplete;
    • Curățarea fișierelor pentru a elimina duplicarea datelor;
    • Menține operațiunile urmând politicile și procedurile, raporteaza modificările necesare;
    • Menține încrederea clienților și protejează operațiile prin păstrarea confidențialității informațiilor.
    • Contribuie la efortul de echipă prin realizarea rezultatelor aferente, după cum este necesar.