Specialist Afaceri Documentare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Afaceri Documentare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Cerinte specifice:
    Superioare de lunga durata economice
    Experienta in insitutii financiar bancare de minim 2 ani
    Cunoasterea normelor si a reglementarilor specifice referitoare la acreditive
    Cunoasterea limbii engleze nivel avansat
    Atentie la detalii
    Capacitate de prioritizare
    Capacitate de sinteza si structurarea informatiei
    Excelente abilitati de comunicare verbala si in scris
    Organiare si planificare
    Exelente abilitati de redactare rapoarte si prezentare
    Orientare catre client si rezultate

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice:
    Analizarea cererilor de emitere/modificare acreditive documentare de import, acreditive standby supuse UCP 600 si de emitere ordine de plata documentare/conditionate pe baza documentatiilor primite de la clientii ordonatori.
    Verificarea respectari normelor, a reglementarilor internationale si a procedurilor de lucru in vigoare, precum si a instructiunilor de implementare.
    Efectuarea drafturilor de acreditive pentru clienti in vederea negocierii cu partenerii contractuali.
    Verificarea surselor de emitere a acreditivelor si a blocajului pentru speze si comisioane precum si deschiderea contului extrabilantier de evidentiere a angajamentelor din acreditive
    Inregistrarea la AEGRM depozitul colateral aferent acreditivelor emise din sursa proprie a clientului (clienti micro).
    Emiterea acreditivelor si ordinelor de plata documentare / conditionate, transmiterea mesajelor pe canal bancar(SWIFT) bancilor corespondente si avizarea clientilor de efectuarea tranzactiilor.
    Anallizarea termenilor si conditiilor acreditivelor de export si ale acreditivelor standby, in conformitate cu reglementarile internationale si aprocedurilor de lucru in vigoare.
    Intocmirea scrisorii de avizare catre beneficiary si incasarea comisionul aferent.
    Verificarea limitelor de expunere aprobate pe banci in vederea confirmarii acreditivelor de export , precum si comisionul aplicabil.
    Comunica clientilor si bancii externe confirmarea acreditivelor, percepe comisioanele si proceseaza datele in aplicatia BKT pentru deschiderea contului extrabilantier de evidentiere a angajamentului de plata al bancii.
    Efectuarea modificarilor acreditivelor de import si export la solicitarea clientilor;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI, Job national

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (33)