Credit Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Credit Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ne place să credem că oamenii vin la noi atunci când au nevoie de sprijin pentru realizarea unui vis. Banca este o instituție serioasă, dar asta nu înseamnă că banking-ul nu poate fi cool. Cum? Printr-o cultură organizațională deschisă, în care valorile angajaților, adică ale tale, se unesc cu valorile OTP Bank.

    Am vrea ca și tu să crezi în valorile noastre și să le consolidăm împreună. Știm că noua generație face lucrurile diferit și vrem să învățăm asta de la tine. Încurajăm dialogul, colaborarea, creativitatea, soluțiile digitale.

    La OTP Bank, susținem și promovăm o atitudine financiară responsabilă. Ne implicăm în comunitate, prin programele de educație financiară pentru copii și tineri dezvoltate de Fundația Dreptul la Educație și oferim angajaților șansa de a se implica în programe de voluntariat în toată țara, prin intermediul programului OTP Community.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Minim 2 ani experienţă bancară relevantă într-un post similar;
    Cunoaşterea produselor, a serviciilor, a relaţiilor interne; cunoştinţe foarte bune privind produsele de credit cu ipoteca şi politica de risc aferentă;
    Aptitudini de comunicare şi relaţionare;
    Atenţie la detalii;
    Cunoaşterea pachetului MS Office – nivel avansat.

    Responsabilitati

    Răspunzi de analiza dosarelor de credite primite zilnic de la sucursale pentru a decide acordarea sau respingerea creditelor conform politicilor, normelor şi reglementărilor;
    Te asiguri că documentaţia aferentă dosarelor de credit este completă şi corectă;
    Efectuezi analiza calitativa a dosarelor de credit, conform procedurilor aplicabile in vigoare;
    Verifici corectitudinea si integritatea datelor;
    Iei măsurile corespunzătoare în cazul nerespectării normelor şi reglementărilor;
    Conform cu procedurile in vigoare, emiti instrucţiuni de procesare catre departamentele abilitate si se asigura ca acestea au fost procesate in timp util.