Specialist Administrare Corporate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Administrare Corporate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Cerintele postului:
    Studii superioare economice sau tehnice;
    Vechime minima in activitate de 2 ani;
    Reglementarile bancare specifice;
    Cunostinte legate de analiza de portofoliu si monitorizare;
    Cunoasterea produselor bancare si a modului de functionare a acestora;
    Limba engleza – nivel mediu;
    Aplicatiile IT specifice domeniului de activitate.

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice:
    Verifica indeplinirea conditiilor precedente si efectueaza verificarile stipulate in reglementarile interne in vederea implementarii documentelor contractuale si a efectuarii tragerilor de credit;
    Actualizeaza in aplicatia informatica obligatiile contractuale si activitatile specificate in deciziile de credit in vederea monitorizarii portofoliului de credite corporate;
    Efectueaza verificarile stipulate in reglementarile interne, intocmeste fisele de monitorizare si situatia expunerilor si a garantiilor aferente clientilor corporate necesare a fi incluse in aplicatia de credit;
    Transmite Biroului Monitorizare solicitari de efectuare a publicitatii garantiilor reale mobiliare;
    Ofera suport in administrarea clientilor aflati in administrare normala si workout, in procesele aferente procedurilor legale si in actiunile de audit furnizand documentele in format electronic existente in aplicatiile informatice si a celor originale solicitate din locatiile de pastrare centralizata, fisa de monitorizare si rapoartele de monitorizare;
    Efectueaza activitati de incarcare a documentelor contractuale scanate in aplicatia de eligibilitate, verificare criterii de eligibilitate, identificare actiuni de remediere in vederea indeplinirii criteriilor de eligibilitate;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Remote

    Vezi job-uri similare (40)