Specialist Administrare Corporate

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    BCR vine la Angajatori de TOP cu job-uri altfel decat te-ai fi asteptat!
    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine romanii si proiectele pentru viitorul Romaniei."
    e.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.



    Cerinte

    Cerintele postului:
    Studii superioare economice sau tehnice;
    Vechime minima in activitate de 2 ani;
    Reglementarile bancare specifice;
    Cunostinte legate de analiza de portofoliu si monitorizare;
    Cunoasterea produselor bancare si a modului de functionare a acestora;
    Limba engleza – nivel mediu;
    Aplicatiile IT specifice domeniului de activitate.

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice:
    Verifica indeplinirea conditiilor precedente si efectueaza verificarile stipulate in reglementarile interne in vederea implementarii documentelor contractuale si a efectuarii tragerilor de credit;
    Actualizeaza in aplicatia informatica obligatiile contractuale si activitatile specificate in deciziile de credit in vederea monitorizarii portofoliului de credite corporate;
    Efectueaza verificarile stipulate in reglementarile interne, intocmeste fisele de monitorizare si situatia expunerilor si a garantiilor aferente clientilor corporate necesare a fi incluse in aplicatia de credit;
    Transmite Biroului Monitorizare solicitari de efectuare a publicitatii garantiilor reale mobiliare;
    Ofera suport in administrarea clientilor aflati in administrare normala si workout, in procesele aferente procedurilor legale si in actiunile de audit furnizand documentele in format electronic existente in aplicatiile informatice si a celor originale solicitate din locatiile de pastrare centralizata, fisa de monitorizare si rapoartele de monitorizare;
    Efectueaza activitati de incarcare a documentelor contractuale scanate in aplicatia de eligibilitate, verificare criterii de eligibilitate, identificare actiuni de remediere in vederea indeplinirii criteriilor de eligibilitate;