Back Office Specialist with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Back Office Specialist with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    The back office specialist is responsible for reviewing selected warranty claims submitted by dealers and evaluating for appropriate payment. The process allows the specialist to decide if a claim can be reimbursed or not.
    To take this decision the specialist is supported by several systems and by the internal Process Manual where are listed all process to be followed.
    Part of the specialist’s responsibility is to manage the operational communication with customer field staff to be supported in decisional activities and to manage the communication that dealers open to the assessment team.

    Requirements:

    - Fluent in French and at least upper intermediate in English;
    - Customer Interaction Handling;
    - Problem Solving & Escalation Management;
    - Service Level Agreement handling;
    - Attitude to work according to defined procedures / routines, escalating any discrepancy or missing instruction;
    - Organization skills, attention to detail and follow through to resolve any outstanding issues;
    - Good technical aptitude with an ability to learn quickly;
    - Time management and administrative skills;
    - Written and verbal communication skills; manages internal communications and external/client communications with assistance;
    - Computer literacy and working knowledge of Microsoft Office;
    - Self-Motivated, positive attitude and approach.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Receives and assess claim according to defined procedures / routines;
    - Receives and logs all e-mail/web/phone call and ensures proper documentation;
    - Performs claim assessment and follows defined procedures to resolve correctly;
    - Documents verifications and customer information in data capture tool and when needed, transfers claim/ticket to responsible party for resolution;
    - Follows Reminder procedure to ensure claim assessment;
    - Manages claims/tickets assigned in expected SLA;
    - Manages procedures in timelines defied.

    Job Code: 070817AMS