Facility Management Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile NN România active.


Vezi toate job-urile Facility Management Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: NN România
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

    NN România în cifre:
    25 de ani de prezență pe piața locală
    500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
    2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private

    Cote de piață
    34,95% în segmentul asigurărilor de viață
    11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
    55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
    34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active

    Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.

    Cerinte

    - Permis de conducere
    - Responsabilitate si seriozitate
    - Atentie la detalii
    - Capacitate buna de organizare
    - Competente bune de comunicare

    Responsabilitati

    • Preia solicitarile clientilor interni si se deplaseaza pe o ruta prestabilita catre institutiile competente si alte entitati.
    • Preia documente justificative de la institutii si se asigura de inregistrarea lor in evidentele companiei.
    • Efectueaza deplasari in afara rutei prestabilite pe baza solicitarilor primite de la superiorul direct.
    • Asigura manipularea diferitelor obiecte transportate. Este responsabil de livrarea la timp si in bune conditii a acestora.
    • Asigura serviciile de transport pentru conducerea companiei si invitatii acestora.
    • Gestioneaza o suma lunara primita de la companie
    • Efectueaza achizitii de la puntcte de vanzare directa ( magazine, supermarket-uri etc.) la solicitarea clientilor interni pentru bunuri folosite in interesul companiei.
    • Este responsabil cu preluarea si solutionarea cererilor transmise pe adresa comuna a departamentului in privinta defectiunilor identificate in spatiul din sediul Central.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (119)