Back Office with French (medium level)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Back Office with French (medium level) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Our client is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations.

    The Transaction Processing Representative processes transactions for relevant business processes in various systems and tracking tools.

    Requirements:
    - Minimum 1 year of related professional experience;
    - Fluent or Upper Intermediate French and English language;
    - Good communication skills and customer oriented;
    - Written and verbal communication skills; manages internal communications and external/client communications with assistance;
    - Time management and administrative skills;
    - Good eye for detail, high degree of accuracy;
    - Strong analytical skills and excellent problem solving skills;
    - Team player with interpersonal skills.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Adhere to standard processes and tools;
    - Update and maintain various systems/tools per standard process documentation which may include:
    * Execute transactions;
    * With minimal direction, enter data and retrieve information from group specific system;
    * Audit own data entry for accuracy & make needed corrections;
    * Conduct data verification;
    - Respond to various requests for information, as needed;
    - Escalate to supervisor as appropriate;
    - File, archive and retrieve documents (paper-based and electronic) using filing standards;
    - Produce standard correspondence by following existing templates;
    - Adhere to client formatting and quality standards;
    - Ensure internal/external client satisfaction;
    - Seek first time quality through self-audit for accuracy, timeliness and completeness of work;
    - Demonstrate ability to execute solutions for level-appropriate issues;
    - Engage in issue resolution procedures and follow escalation processes;
    - Respond to information requests by searching, summarizing research results and compiling in requested format.

    Job Code: 030717AI