Back Office with French (medium level)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Back Office with French (medium level) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Our client is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations.

    The Transaction Processing Representative processes transactions for relevant business processes in various systems and tracking tools.

    Requirements:
    - Minimum 1 year of related professional experience;
    - Fluent or Upper Intermediate French and English language;
    - Good communication skills and customer oriented;
    - Written and verbal communication skills; manages internal communications and external/client communications with assistance;
    - Time management and administrative skills;
    - Good eye for detail, high degree of accuracy;
    - Strong analytical skills and excellent problem solving skills;
    - Team player with interpersonal skills.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Adhere to standard processes and tools;
    - Update and maintain various systems/tools per standard process documentation which may include:
    * Execute transactions;
    * With minimal direction, enter data and retrieve information from group specific system;
    * Audit own data entry for accuracy & make needed corrections;
    * Conduct data verification;
    - Respond to various requests for information, as needed;
    - Escalate to supervisor as appropriate;
    - File, archive and retrieve documents (paper-based and electronic) using filing standards;
    - Produce standard correspondence by following existing templates;
    - Adhere to client formatting and quality standards;
    - Ensure internal/external client satisfaction;
    - Seek first time quality through self-audit for accuracy, timeliness and completeness of work;
    - Demonstrate ability to execute solutions for level-appropriate issues;
    - Engage in issue resolution procedures and follow escalation processes;
    - Respond to information requests by searching, summarizing research results and compiling in requested format.

    Job Code: 030717AI