Front Desk Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Farmacia Dona active.


Vezi toate job-urile Front Desk Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Farmacia Dona
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 25 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.

    Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii find devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.

    Alatura-te si tu echipei DONA!
    www.FarmaciileDONA.ro

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Excelente abilităţi de comunicare;
    - Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook);
    - Abilități de organizare și prioritizare a sarciniilor de lucru;
    - Atenție la detaliu;
    - Persoană dinamică, energică și eficientă.

    Responsabilitati

    - Oferă informaţii generale vizitatorilor, furnizorilor, clienţilor şi partenerilor companiei;
    - Realizează managementul apelurilor telefonice;
    - Preia și distribuie corespondența fizică şi electronică;
    - Întocmește documentele necesare pentru expedierea corespondenței;
    - Gestionează procesul de rezervare a sălilor de ședință;
    - Asigură activitatea de protocol a societății;
    - Lansează comenzile de cărți de vizită ale angajaţilor grupului companiilor și de etichete pentru farmacii, către agențiile colaboratoare;
    - Introduce periodic în sistemul informatic intern, dosarele de încasări pentru farmacii;
    - Asigură arhivarea în bune condiții a documentelor și a fax-urilor primite;
    - Face rezervări de cazări și bilete de avion, precum și centralizarea acestora.

    Alte informatii

    - Salariu aliniat pieței;
    - Tichete de masă;
    - Card reducere Farmaciile Dona;
    - Posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unuia dintre cele mai mari lanțuri de Retail Farmaceutic din România.
    - Mediu de lucru stabil, plăcut și dinamic.


    - Program de lucru: luni-vineri: 08:00-16:30 (S1), respectiv 09:30-18:00 (S2);
    - Locul de muncă: clădire de birouri din sector 6, zonă Militari.