Front Desk Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Farmacia Dona active.


Vezi toate job-urile Front Desk Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Farmacia Dona
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Grupul DONA, marca 100% romaneasca, reuneste sub umbrela sa companiile: SIEPCOFAR SA, Dona.Logistica si Dona Marketing Grup.

    Lantul "Farmacia DONA", in 25 de ani de istorie si traditie pe piata romaneasca, a ajuns astazi la 300 de farmacii al caror prag il trec lunar 2.600.000 de pacienti.

    Peste 2.500 de specialisti si experti in domeniile:  medical, vanzari, logistica, achizitii, marketing si comunicare, resurse umane, IT, conlucreaza pentru a pastra satisfactia si aprecierea pacientilor, clientilor si partenerilor nostri.

    Dincolo de cifre, Grupul DONA inseamna oameni. Oameni care fac posibil ca brandul DONA sa devina cel mai iubit si respectat din retailul si distributia farma.

    Povestea DONA este despre succes. Daca simti pasiune pentru munca ta, pui accent pe rezultate si pe satisfactia clientului, si TU poti avea un rol activ in povestea DONA.
    Hai alaturi de noi sa o scriem impreuna!

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Excelente abilităţi de comunicare;
    - Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook);
    - Abilități de organizare și prioritizare a sarciniilor de lucru;
    - Atenție la detaliu;
    - Persoană dinamică, energică și eficientă.

    Responsabilitati

    - Oferă informaţii generale vizitatorilor, furnizorilor, clienţilor şi partenerilor companiei;
    - Realizează managementul apelurilor telefonice;
    - Preia și distribuie corespondența fizică şi electronică;
    - Întocmește documentele necesare pentru expedierea corespondenței;
    - Gestionează procesul de rezervare a sălilor de ședință;
    - Asigură activitatea de protocol a societății;
    - Lansează comenzile de cărți de vizită ale angajaţilor grupului companiilor și de etichete pentru farmacii, către agențiile colaboratoare;
    - Introduce periodic în sistemul informatic intern, dosarele de încasări pentru farmacii;
    - Asigură arhivarea în bune condiții a documentelor și a fax-urilor primite;
    - Face rezervări de cazări și bilete de avion, precum și centralizarea acestora.

    Alte informatii

    - Salariu aliniat pieței;
    - Tichete de masă;
    - Card reducere Farmaciile Dona;
    - Posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unuia dintre cele mai mari lanțuri de Retail Farmaceutic din România.
    - Mediu de lucru stabil, plăcut și dinamic.


    - Program de lucru: luni-vineri: 08:00-16:30 (S1), respectiv 09:30-18:00 (S2);
    - Locul de muncă: clădire de birouri din sector 6, zonă Militari.