Agent Back Office (Call Center Vodafone Brasov)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Back Office (Call Center Vodafone Brasov) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 06.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Te asteptam in echipa noastra daca:
    - Nu ai experienta anterioara dar te adaptezi si inveti repede lucruri noi;
    - Ai cunostinte de baza in utilizarea PC-ului;
    - Iti place sa lucrezi in echipa;
    - Responsabilitatea si integritatea fac parte din valorile tale;
    - Esti flexibil in ceea ce priveste programul de lucru;
    - Ai absolvit studii medii liceale (obligatorie diploma de bacalaureat);

    Responsabilitati

    Care vor fi responsabilitatile tale:
    - Procesarea solicitarilor de implementare a contractelor/ modificarilor in conturile clientilor utilizand aplicatii specifice;
    - Asigurarea unui grad inalt de calitate in procesarea solicitarilor primite, conform standardelor de calitate si procedurilor de lucru agreate;
    - Respectarea normelor de confidentialitate printr-un nivel ridicat de etica si integritate.

    Alte informatii

    Iata ce iti oferim:
    - Activitati ce nu presupun interactiune directa cu clientii;
    - Mediu de lucru placut, atmosfera pozitiva, sustinere directa din partea colegilor in vederea integrarii si invatarii activitatilor;
    - On job training, perioada de acomodare, sistem obiectiv de evaluarea si recunoastere a performantei;
    - Dobandirea de abilitati si cunostinte ce te vor ajuta sa te dezvolti profesional si sa-ti construiesti o cariera de succes;
    - Program de lucru flexibil (6h/8h, 5 zile saptamana, Luni - Duminica) ce se poate adapta nevoilor tale;
    - Telefon + abonament cu beneficii nationale nelimitate;