Operator Backoffice - limba italiana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cerved Credit Collection SpA active.


Vezi toate job-urile Operator Backoffice - limba italiana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Cerved Credit Collection SpA
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 26.09.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cerved Credit Collection SpA (CCC) - noul jucator de pe piata colectarii de creante, s-a constituit in urma fuziunii dintre 2 societati lider de sector RECUS SpA si FINSERVICE SpA. Cu un istoric impresionat, cele doua companii au castigat, de-a lungul anilor, un portofoliu important de clienti si au gestionat milioane de cazuri din toate sectoarele de business: Utilitati, Telecom, Financiar - Bancar si Comercial, atat la nivel de B2B cat si B2C.
    Cu trei sedii in Italia (Treviso, Sassari si Milano) si doua in Romania (Oradea si Cluj), Cerved Credit Collection SpA continua traditia, punand accent pe cresterea numarului de clienti, a performantei si totodata a numarului de angajati.

    Cerved Credit Collection SpA este parte a Cerved Group - liderul italian in analiza riscului de credit si principalul jucator, independent, de pe piata colectarii de creante. SC Re Collection SRL este controlata 100% de Cerved Credit Collection SpA.”

    Cerinte

    - cunostinte medii de limba italiana (citit, scris, vorbit)
    - bune cunostinte de utilizare a calculatorului si a pachetului Microsoft Office
    - capacitate de concentrare si orientare spre atingerea obiectivelor zilnice, saptamanale si lunare
    - atentie la detalii / atentie distributiva
    - experienta in munca de backoffice sau in sectorul administrativ-contabil poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie

    Responsabilitati

    - inregistrare, gestionare si monitorizare plati si documente
    - creare de rapoarte si statistici pentru clientii companiei

    Alte informatii

    Oferim:

    - training si formare continua la locul de munca
    - contract pe perioada nedeterminata
    - oferta economica atractiva (salariu fix + tichete de masa + bonusuri pentru rezultate)
    ​- cresterea salariului de incadrare, in functie de vechimea in cadrul societatii
    - asigurare medicala privata
    - decontarea unei linii de transport in comun
    - teambuilding si petreceri anuale

    Te-ai regasit in descriere?
    Atunci asteptam candidatura ta.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (5)