Reprezentant Relatii Clienti - Targu Jiu

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Relatii Clienti - Targu Jiu active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Targu Jiu
  • Actualizat la: 25.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    CGS is an American outsourcing company, owning one of the largest support centers on the Romanian market. CGS is listed in the first 15 best companies of its kind in the world; meanwhile, our client portfolio includes company in Forbes Top 500, as well as top European companies.

    We offer extensive training sessions and we stand for promoting people from within: more than 90% of out managers started in our company on entry-level positions.
    As an employee of CGS you may choose to have a flexible schedule, with the possibility to work full time or part time according to your availability.

    We also provide an attractive package (salary, health insurance, performance bonuses, food coupons and other benefits)

    Cerinte

    Echipa noastra ajuta clientii sa rezolve problemele de suport tehnic sau comerciale. Daca ai bune abilitati de comunicare, esti ambitioasa/ambitios si proactiv/a, te invitam sa te alaturi echipei noastre.

    Cautam colegi care sa fie punctuali si seriosi, sa manifeste spirit de echipa si sa lucreze eficient in conditii de stres.

    Crezi ca descrierea ti se potriveste? Stii sa utilizezi un calculator?

    Atunci te asteptam sa faci parte din echipa noastra.

    Responsabilitati

    - Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor, identificarea problemelor cu care se confrunta acestia si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare
    - Solutionarea sau directionarea catre departamentul potrivit
    - Inregistrarea interactiunii cu clientul

    Alte informatii

    Beneficii:

    Training
    Pentru ca promovam dezvoltarea continua la nivel profesional oferim:

    - Training Profesional pentru toti angajatii CGS.
    - Cursuri de perfectionare pentru toate procedurile noi implimentate in companie
    - Abonament gratuit in cadrul unei biblioteci online ce cuprinde materiale din toate domeniile.

    Bonusuri de performanta

    Incurajam evolutia si determinarea angajatilor nostrii de aceea oferim:

    - Bonusuri de performanta cu beneficii financiare si non financiare pentru angajatii nostri
    - Oportunitatea de a-si dezvolta cariera si a aplica pentru o pozitie de suport sau Management.
    - Posibilitatea de a primi o stea cu numele lor pe aleea Walk of Fame din cadrul companiei, unde ne exprimam recunostinta pentru angajatii care au adus inovatie si o perspectiva noua in CGS.

    Beneficii aditionale

    - Asigurare medicala private
    - Contract pe perioada nedeterminata
    - Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si negociere
    - Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamica si plina de oportunitati