Director magazin

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Lugoj
  • Actualizat la: 20.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană cu spirit antreprenorial, cu viziune și inițiativă, care să asigure performanța economică a magazinului nostru din Lugoj. 



    Profil:
    -Studii superioare finalizate (preferabil în domeniul economic, managementul afacerilor);
    -Experientă profesională de 1-5 ani în vanzări;
    -Nivel mediu de limbă engleză (B1-B2), limba franceză reprezintă un avantaj;
    -Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office;
    -Cunoștințe solide în retail (evidențiere produse, niveluri de preț);
    -Abilităti de comunicare și dezvoltare relații de business;
    -Abilități de formare și coordonare de echipe;
    -Capacitate decizională;
    -Dinamism și entuziasm;
    -Disponibilitate pentru deplasări în țara și în străinătate (în scop de formare și în interes de serviciu).

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    - Contribuie activ la dezvoltarea vânzărilor din magazin;
    -Urmăreste mărfurile nevândute, în vederea optimizării profitabilitătii generale a magazinului;
    - Recrutează, formează și gestionează echipe;
    - Aplică și asigură respectarea obligațiilor legale, procedurile interne și normele de securitate în vigoare;
    - Efectuează depunerile de valori numerar în bănci dar și deschiderea și închiderea magazinului;
    -Optimizează spațiul de vânzare disponibil în magazin și participă la optimizarea mechandising-ului de produse, prin aplicarea conceptului de afaceri a companiei;
    - Participă la crearea de insule de accelerare, conform conceptului de vanzări al angajatorului în vederea creșterii volumului de vânzări și limitarea retururilor de marfă în platformele logistice;
    - Contribuie activ la diminuarea procentului de produse lipsă, prin elaborarea unui plan de acțiune în acest sens și urmărirea aplicării în permanență a acestuia;
    - Participă la descărcarea și recepția mărfii;
    - Asigură respectarea valorilor companiei în magazin.

    Alte informatii

    Beneficii:
    -Provocări profesionale continue;
    -Mediu de lucru internațional;
    -Echipă profesionistă, tanără și dinamică;
    -Pachet salarial motivant.