Director magazin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Director magazin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Lugoj
  • Actualizat la: 25.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană cu spirit antreprenorial, cu viziune și inițiativă, care să asigure performanța economică a magazinului nostru din Lugoj. 



    Profil:
    -Studii superioare finalizate (preferabil în domeniul economic, managementul afacerilor);
    -Experientă profesională de 1-5 ani în vanzări;
    -Nivel mediu de limbă engleză (B1-B2), limba franceză reprezintă un avantaj;
    -Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office;
    -Cunoștințe solide în retail (evidențiere produse, niveluri de preț);
    -Abilităti de comunicare și dezvoltare relații de business;
    -Abilități de formare și coordonare de echipe;
    -Capacitate decizională;
    -Dinamism și entuziasm;
    -Disponibilitate pentru deplasări în țara și în străinătate (în scop de formare și în interes de serviciu).

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    - Contribuie activ la dezvoltarea vânzărilor din magazin;
    -Urmăreste mărfurile nevândute, în vederea optimizării profitabilitătii generale a magazinului;
    - Recrutează, formează și gestionează echipe;
    - Aplică și asigură respectarea obligațiilor legale, procedurile interne și normele de securitate în vigoare;
    - Efectuează depunerile de valori numerar în bănci dar și deschiderea și închiderea magazinului;
    -Optimizează spațiul de vânzare disponibil în magazin și participă la optimizarea mechandising-ului de produse, prin aplicarea conceptului de afaceri a companiei;
    - Participă la crearea de insule de accelerare, conform conceptului de vanzări al angajatorului în vederea creșterii volumului de vânzări și limitarea retururilor de marfă în platformele logistice;
    - Contribuie activ la diminuarea procentului de produse lipsă, prin elaborarea unui plan de acțiune în acest sens și urmărirea aplicării în permanență a acestuia;
    - Participă la descărcarea și recepția mărfii;
    - Asigură respectarea valorilor companiei în magazin.

    Alte informatii

    Beneficii:
    -Provocări profesionale continue;
    -Mediu de lucru internațional;
    -Echipă profesionistă, tanără și dinamică;
    -Pachet salarial motivant.