Manager Achiziții cu limba italiană

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager Achiziții cu limba italiană active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 06.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm un manager cu abilități comerciale şi atitudine proactivă, spirit de inițiativă şi cu abilități manageriale pentru a se alatura departamentului de achiziții din Braşov.



    Pentru reuşita în această misiune este nevoie de:



    - Experiență de minim 3 ani în coordonarea de echipe şi în lucrul pe bază de obiective atât cantitative cât şi calitative;
    - Cunoaşterea limbii italiene la un nivel avansat (minimum nivel B2)
    - Reale calitați de adaptare, pragmatism şi leadership;
    - Disponibilitate pentru deplasari ocazionale la celelalte sedii ale companiei de pe teritoriul Europei;
    - Cunoașterea instrumentelor PC: Excel, Power Point, Internet.

    Responsabilitati

    Managerul echipei de achiziții va dezvolta și coordona o echipă de achizitori/buyeri.



    Principalele sale misiuni vor fi:
    - Asigurarea unui management de proximitate pentru o echipa de 3-6 buyeri;
    - Acompanierea, motivarea şi verificarea echipei pentru atingerea obiectivelor stabilite;
    - Asigurarea transferului de task-uri către membrii echipei şi intervenția în rezolvarea problemelor;
    - Dezvoltarea competențelor comerciale ale echipei;
    - Devoltarea unei ambianțe de lucru pozitive, asigurând coaching-ul cotidian individual şi colectiv al echipei;
    - Analizarea rezultatelor şi propunerea de acțiuni corective pentru atingerea obiectivelor stabilite.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivel internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.