Manager Logistică - Roman (f/m)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lidl Romania active.


Vezi toate job-urile Manager Logistică - Roman (f/m) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Lidl Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Roman
  • Actualizat la: 03.09.2017
    Remote work: On-site

    La Lidl le ai pe amândouă și multe alte beneficii. Pentru că uneori ai nevoie de mai mult decât de un simplu job, Lidl este echipa în care poți să îți construiești o carieră în retail. Noi credem în colegii pe care îi alegem să ne fie alături și le punem la dispoziție numeroase traininguri și programe de dezvoltare profesională. Tocmai de aceea, astăzi ne aflăm în topul celor mai buni angajatori din România. Încă de la lansare, echipa Lidl s-a bucurat de o evoluție continuă, iar în prezent avem peste 200 de magazine, 4 centre logistice moderne și un sediu central care coordonează activitatea din întreaga țară. Cei peste 5000 de colegi ne ajută în misiunea de a oferi produse de calitate la cel mai bun preț în fiecare zi.

    Ce vei face

    • Vei participa la stabilirea obiectivelor departamentului, în funcție de obiectivele companiei
    • Vei instrui personalul din subordine în vederea îmbunătățirii rezultatelor și creșterii eficienței
    • Vei pune în aplicare procedurile organizaționale existente
    • Vei organiza și efectua inventarul în depozit
    • Vei conduce și vei coordona o echipă de 20 - 100 de oameni
    • Vei implementa strategia și vei urmări pașii necesari atingerii obiectivelor agreate
    • Vei coordona gestionarea stocurilor și a activității de transport
     

    Ce așteptăm de la tine

    • Să ai minim 2 ani experiență pe o poziție similară
    • Să ai studii superioare finalizate
    • Să dai dovadă de flexibilitate în special pe perioada școlarizării
    • Să fii rezistent la stres și să dai dovadă de angajament din proprie inițiativă
    • Să deții abilități de conducere, corectitudine, aptitudini de organizare foarte bune
    • Să fii orientat către rezultat
    • Să ai o bună capacitate de a comunica și de a lucra atât în echipă, cât și individual
    • Să ai cunoștințe de Limba Engleză, Limba Germană constituind un avantaj
    • Să ai cunoștințe de MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

    Ce îți oferim

    • Perspectiva unei cariere într-o companie multinațională de succes în piața de retail
    • Asigurare privată de sănătate, deoarece ne gândim tot timpul la sănătatea ta
    • Abonament de fitness pentru a putea fi tot timpul în formă
    • Școlarizare într-o echipă dinamică și motivată pentru a putea performa la capacitați maxime
    • Mediu de lucru modern, plăcut și dinamic, deoarece nimic nu este mai important decât să ne simțim bine la locul de muncă
    • Salariu peste medie corelat cu experiența, deoarece suntem unul dintre retailerii cu cele mai bune pachete salariale din Romania și știm să ne răsplătim pe măsură angajații
    • Mașină de serviciu, pentru ca deplasările să fie mai facile și mai plăcute
    • Posibilitatea de a te implica în proiecte foarte dinamice, extrem de interesante, care prin dezvoltarea lor ajută compania să își păstreze poziția de angajator de top în piață

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (330)