Front Desk Officer-Receptioner

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teleperformance Romania active.


Vezi toate job-urile Front Desk Officer-Receptioner active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Teleperformance Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Descoperă Teleperformance România:

    Teleperformance, liderul mondial pe piața serviciilor externalizate de management al experienței cu clienții, dezvoltă în parteneriat cu companii importante din diverse industrii, strategii referitoare la relația cu clienții acestora, folosind multiple canale de comunicare. Compania furnizează rezultate superioare prin operațiunile de suport clienți, achiziții, suport tehnic s.a.
    Grupul operează 147.000 de stații de lucru, cu aproape 190.000 de angajați în 311 centre de contact, în 65 de tări și deservind mai mult de 160 de piețe. Acesta gestionează programe în 75 de limbi și dialecte, în numele marilor companii internaționale dintr-o mare varietate de industrii.
    În România, și-a început activitatea în 2004 devenind în scurt timp lider pe piață locală. În prezent are peste 1300 de angajați care vorbesc fluent italiană, franceză, spaniolă, engleză, germană, rusă și poloneză.
    Află mai multe aici: https://www.teleperformance.com

    Cerinte

    - persoana organizata, meticuloasa, sociabila, responsabila, serioasa;
    - atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi,
    - prezenta placuta, dictie buna;
    - capacitate buna de comunicare si relationare - atat cu clientii cat si cu colegii;
    - capacitate de auto-organizare si de stabilire a prioritatilor;
    - auto-motivat si cu spirit de echipa;
    - cunostiinte de operare pe calculator (Windows, MS Office)
    - engleza - nivel mediu spre foarte bun;
    - studii medii ( minim diploma de BAC )

    Responsabilitati

    Primire clienti cu profesionalism si amabilitate;
    Intampinarea vizitatorilor companiei si directionarea persoanelor catre destinatia corecta;
    Preluare/initiere apeluri si mesaje telefonice, fax-uri si e-mail-uri;
    Preluarea, inregistrarea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor;
    Primire/trimitere corespondenta (posta, curier rapid etc.);
    Preluarea si transmiterea mesajelor catre angajați;
    Monitorizarea fluxului angajatilor la intrarea si iesirea din cladirea sediului;
    Asigurarea de suport general administrativ pentru personalul companiei;
    Mentinerea ordinii si organizarii de birou a zonei de receptie.

    Ce iți oferim:
    TRAINING profesional specializat;
    ATMOSFERA PRIETENOASA, echipa ambițioasa si pozitiva;
    Teambuilding-uri si activitati impreuna cu echipa
    SALARIU FIX ; decont transport RATB+Metrorex si bonuri de masa
    Sansa de a construi o CARIERA intr-un mediu tanar si dinamic;