Front Desk Officer-Receptioner

Angajator: Teleperformance Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Teleperformance Romania este o parte a Teleperformance Group, unul dintre liderii mondiali pe piata serviciilor de contact center externalizate.
    62 de tari, 270 centre de contact si peste 175.000 de angajati, sunt doar cateva cifre care arata dezvoltarea si dinamica Grupului Teleperformance.
    Teleperformance Romania si-a inceput activitatea in 2004, si imediat a devenit lider pe piata serviciilor de call center externalizate. Din 2004 si pana in prezent echipa Teleperformance Romania a crescut, numarand azi mai mult de 500 de persoane care furnizeaza servicii pentru principalii jucatori de pe piata romaneasca, din diverse domenii precum: banci, societati de asigurari si operatori de telecomunicatii.
    Sa fi angajat al Teleperformance Romanaia insemana sa faci parte dintr-un grup dinamic si multicultural unde esti incurajat inca de la bun inceput sa-ti exploatezi potentialul la maxim

    Cerinte

    - persoana organizata, meticuloasa, sociabila, responsabila, serioasa;
    - atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi,
    - prezenta placuta, dictie buna;
    - capacitate buna de comunicare si relationare - atat cu clientii cat si cu colegii;
    - capacitate de auto-organizare si de stabilire a prioritatilor;
    - auto-motivat si cu spirit de echipa;
    - cunostiinte de operare pe calculator (Windows, MS Office)
    - engleza - nivel mediu spre foarte bun;
    - studii medii ( minim diploma de BAC )

    Responsabilitati

    Primire clienti cu profesionalism si amabilitate;
    Intampinarea vizitatorilor companiei si directionarea persoanelor catre destinatia corecta;
    Preluare/initiere apeluri si mesaje telefonice, fax-uri si e-mail-uri;
    Preluarea, inregistrarea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor;
    Primire/trimitere corespondenta (posta, curier rapid etc.);
    Preluarea si transmiterea mesajelor catre angajați;
    Monitorizarea fluxului angajatilor la intrarea si iesirea din cladirea sediului;
    Asigurarea de suport general administrativ pentru personalul companiei;
    Mentinerea ordinii si organizarii de birou a zonei de receptie.

    Ce iți oferim:
    TRAINING profesional specializat;
    ATMOSFERA PRIETENOASA, echipa ambițioasa si pozitiva;
    Teambuilding-uri si activitati impreuna cu echipa
    SALARIU FIX ; decont transport RATB+Metrorex si bonuri de masa
    Sansa de a construi o CARIERA intr-un mediu tanar si dinamic;