Reporting Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Reporting Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 05.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ești o persoană riguroasă, cu spirit analitic și capacitate de sinteză? Iți place să lucrezi cu cifre și acorzi atenție detaliilor? 
    Dacă răspunsul tău este « DA », atunci te invităm să te alături departamentului Control de gestiune din Iași.



    Pentru reușită în această misiune vei avea nevoie de:
    - Experiență de cel puțin 2-3 ani în domeniul economic/financiar (reprezintă un avantaj experiența în control de gestiune sau analiză financiară);
    - Cunoștinṭe de limbă franceză la nivel mediu (A2-B1);
    - Cunoștinṭe de utilizare Excel (Funcții și Pivot Tables la nivel mediu) ;
    - Capacitate de adaptare la un mediu dinamic și intreprinzător;
    - Capacitate de învățare rapidă;
    - Capacitate de sinteză și spirit analitic;
    - Capacitatea de organizare și prioritizare.

    Responsabilitati

    În calitate de Reporting Specialist, principalele tale misiuni vor consta în:
    - Realizarea de rapoarte de analiză economico-financiară care să asigure un management eficient al activităților din cadrul firmei;
    - Monitorizarea gradului de atingere a obiectivelor specifice fiecărei activități din cadrul departamentelor din companie;
    - Identificarea serviciilor performante, cât și a celor problematice, cu scopul de a le propune axe de ameliorare;
    - Analiza cifrei de afaceri, a costurilor, a rentabilității investițiilor;
    - Realizarea și prezentarea de analize/rapoarte punctuale la solicitarea managementului.

    Alte informatii

    Ce îți oferim:
    -Mediu de lucru internațional, cu reale oportunități de dezvoltare personală și profesională;
    -Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial;
    -Pachet salarial motivant.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,