Secretara

Angajator: DLA Piper
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    DLA Piper este o firmă internaţională de avocatură cu birouri în peste 40 de ţări din Europa, Statele Unite ale Americii, Asia-Pacific si Orientul Mijlociu, care oferă servicii de asistență juridică pentru clienţii săi din întreaga lume.
    Ca membru al echipei DLA Piper, vei avea ocazia să lucrezi la cel mai înalt nivel de profesionalism, într-un mediu competitiv, vei putea să îţi asumi un rol activ, să vii cu sugestii constructive și soluții inovatoare.
    Avem nevoie și de tine pentru a continua să ne dezvoltăm şi să fim printre cei mai buni!
    Acum totul depinde de tine.
    Te așteptăm!

    Cerinte

    Care sunt cerintele?

    • cunoaşterea avansată a limbii engleze (scris, citit, vorbit);
    • cunoaşterea avansată a programelor din pachetul MS Office;
    • capacitate de concentrare, autocontrol, viteză de execuţie şi reacţie;
    • atenţie, minuţiozitate, promptitudine, proactivitate, entuziasm;
    • capacitate de a respecta cerinţele si termenii de predare a lucrărilor;
    • adaptabilitate la cerinţele postului şi flexibilitate la stiluri şi ritmuri diferite de lucru;
    • spirit de organizare şi capacitate de prioritizare şi planificare;
    • capacitate de a lucra atât în echipă cât şi pe cont propriu, fără supraveghere;
    • abilităţi de comunicare şi relaţionare atât cu colegii cât şi cu clienţi externi;
    • preocupare constantă pentru dezvoltarea cunoștințelor și a competențelor.

    Responsabilitati

    Care sunt principalele atribuţii?

    • Asigură interfaţa cu persoanele din afara firmei;
    • Preia şi direcţionează apelurile telefonice și transmite mesaje complete şi corecte;
    • Mentine evidenta, inregistreaza si distribuie faxurile primite si trimise;
    • Răspunde la solicitări generale venite din partea clienţilor şi colaboratorilor;
    • Printează, fotocopiază, îndosariază, arhivează documente şi corespondenţa relevante (poştă, e-mail, fax);
    • Organizează contactele, întâlnirile şi călătoriile de afaceri pentru avocaţii la care este alocat(ă) şi clienţii acestora, când este cazul;
    • Menţine legătura cu agenţiile de turism pentru deplasările în interes de serviciu ale angajaţilor şi colaboratorilor firmei şi întocmeşte formularele de cheltuieli;
    • Redactează corespondenţa zilnică, pregăteşte şi produce diverse materiale pentru conferinţe, întâlniri şi alte evenimente (interne sau externe);
    • Menţine un sistem eficient de arhivare şi îndosariere a documentelor şi a corespondenţei relevante;
    • Procesează documente, inserează comentarii, formatează documente şi utilizează stilul intern în documentele produse;
    • Ajută la completarea formularelor şi a cererilor către autorităţi, precum şi la depunerea documentelor la acestea;
    • Înregistrează în sistem activităţile desfăşurate de avocaţi pe fiecare dosar, pregăteşte situaţii lunare cu timpul pentru facturat, trimite facturile clienţilor şi ţine evidenţa lor;
    • Colectează documentele de identificare clienţi, contractele de asistenţă juridică, deschide dosarele în sistem şi stochează toate documentaţia pe suport de hârtie şi electronic;
    • Execută traduceri din limba engleză în limba română şi din limba română în limba engleză;
    • Asigură fluxului informaţional între firmă şi clienţii externi, precum şi între avocaţi şi celelalte departamente ale firmei;
    • Răspunde de păstrarea confidenţialităţii asupra datelor şi informaţiilor la care are acces;

    Alte informatii

    Ce oferim?

    • Oportunitate de construire a unei cariere într-un mediu internaţional dinamic;
    • Dobândirea de cunoştinţe şi acumularea de experienţă de la o echipă cu înalte standarde de pregătire şi profesionalism;
    • Pachet atractiv de beneficii (salariu, bonuri de masă, abonament servicii medicale).