Secretara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DLA Piper active.


Vezi toate job-urile Secretara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: DLA Piper
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.05.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    DLA Piper este o firmă internaţională de avocatură cu birouri în peste 40 de ţări din Europa, Statele Unite ale Americii, Asia-Pacific si Orientul Mijlociu, care oferă servicii de asistență juridică pentru clienţii săi din întreaga lume.
    Ca membru al echipei DLA Piper, vei avea ocazia să lucrezi la cel mai înalt nivel de profesionalism, într-un mediu competitiv, vei putea să îţi asumi un rol activ, să vii cu sugestii constructive și soluții inovatoare.
    Avem nevoie și de tine pentru a continua să ne dezvoltăm şi să fim printre cei mai buni!
    Acum totul depinde de tine.
    Te așteptăm!

    Cerinte

    Care sunt cerintele?

    • cunoasterea de limbi straine;
    • cunostinte operare PC: MS Office;
    • capacitate de concentrare, autocontrol, viteza de executie si reactie;
    • atenţie, minutiozitate, promptitudine, proactivitate, entuziasm;
    • capacitate de a respecta cerinţele si termenii de predare a lucrărilor;
    • adaptabilitate la cerinţele postului si flexibilitate la stiluri si ritmuri diferite de lucru;
    • spirit de organizare si capacitate de prioritizare si planificare;
    • capacitate de a lucra atât in echipa cat si pe cont propriu, fara supraveghere;
    • abilitati de comunicare si relaţionare atat cu colegii cat si cu clienţii externi;
    • preocupare pentru ridicarea nivelului profesional.

    Responsabilitati

    Care sunt principalele atribuţii?


    • Promoveaza imaginea societatii prin activitatea pe care o desfasoara si printr-un comportamentul profesional adecvat atat fata de persoanele cu care interactioneaza in scopul desfasurarii activitatii la locul de munca (clienti, reprezentanti ai autoritatilor), cat si fata de colegi, etc);
    • Preia si directioneaza apelurile telefonice, interne si externe, preia si transmite mesaje complete si corecte, asigurandu-se ca au ajuns la destinatar;
    • Raspunde la solicitari generale venite din partea clientilor si colaboratorilor;
    • Printeaza, fotocopiaza, indosariaza, arhiveaza documente si corespondenta relevante (posta, e-mail, fax)
    • Organizeaza contactele, întâlnirile şi călătoriile de afaceri (interne si externe) pentru avocatii la care este alocat(a) si clientii acestora, cand este cazul si intocmeste formularele de cheltuieli;
    • Redacteaza corespondenta zilnica, pregăteşte şi produce diverse materiale pentru conferinţe, întâlniri şi alte evenimente (interne sau externe);
    • Mentine un sistem eficient de arhivare si indosariere a documentelor si a corespondentei relevante;
    • Procesează documente, insereaza comentarii, formateaza documente si utilizează stilul intern in documentele produse;
    • Ajuta la completarea formularelor si a cererilor catre autoritati, precum si la depunerea documentelor la acestea;
    • Inregistreaza in sistem activitatile desfasurate de avocati pe fiecare dosar, pregateste situatii lunare cu timpul pentru facturat, emite, trimite si tine evidenta facturilor clientilor, ofera diverse situatii financiare atat avocatilor, cat si clientilor;
    • Colecteaza documentele de identificare clienti, contractele de asistenta juridica, deschide dosarele in sistem si stocheaza toate documentatia pe suport de hartie si electronic;
    • Execută ocazional traduceri generale din limba engleză în limba română şi din limba română în limba engleză;
    • Asigura fluxului informational intre firma si clientii externi, precum si intre avocati si celelalte departamente ale firmei;

    Alte informatii

    Ce oferim?

    • Oportunitate de construire a unei cariere într-un mediu internaţional dinamic;
    • Dobândirea de cunoştinţe şi acumularea de experienţă de la o echipă cu înalte standarde de pregătire şi profesionalism;
    • Pachet atractiv de beneficii (salariu, bonuri de masă, abonament servicii medicale).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    3700 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4400 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (375)