Agent colectare

Angajator: Elicom
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Servicii Call Center inbound/outbound pentru mari companii multinationale si romanesti, din sectoare de activitate diverse, incepand cu servicii pentru companii din IT&C si pana la cele din FMCG.

    Cerinte

    - abilitati foarte bune de comunicare
    - orientare catre client si catre rezultat
    - capacitatea de a lucra in conditii de stres
    - seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor propuse
    - cunostinte operare PC
    -abilitati de persuasiune
    - experienta in activitatea de colectare debite/lucru cu clientii in regim de call-center reprezinta un avantaj

    Responsabilitati

    - Contactarea clientilor restantieri in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite.
    - Recuperarea sumelor restante datorate de clienti, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient

    Alte informatii

    Beneficii:
    - program de lucru L-V/ 8 h
    - pachet salarial motivant
    - accesul la training-uri de specialitate