Manager achizitii cu limba italiana sau spaniola

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager achizitii cu limba italiana sau spaniola active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 04.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm un manager cu abilitati comerciale si atitudine proactivă, spirit de inițiativă și cu abilități manageriale pentru a se alatura departamentului de achizitii din Constanta.



    Pentru reusita în această misiune este nevoie de:



    - Experienta de minimum 1-2 ani in people management/coordonare de echipe comerciale (vanzari sau achizitii) si in lucrul pe bază de KPI’s ;
    - Experienta in interactiune cu diferiti clienti internationali;



    - Cunoasterea limbii italiene sau a limbii spaniole la un nivel avansat (minimum nivel B2)
    - Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu-avansat (minimum nivel B1-B2);
    - Disponibil/a pentru deplasari ocazionale la celelalte sedii ale companiei de pe teritoriul Europei;
    - Disponibil(a), corect(a), implicat(a) în munca sa, bune abilităti de organizare și o atitudine proactiva;
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word , Internet.

    Responsabilitati

    Managerul echipei de achiziții va forma, dezvolta și coordona o echipă de achizitori/buyeri.



    În calitate de Manager echipă achiziții cu limbă italiana sau spaniola, principalele misiuni vor fi:
    - Asigurarea unui management de proximitate pentru o echipă de 5-7 buyeri, localizati la sediul nostru din Constanta;
    - Acompanierea, motivarea si monitorizarea obiectivelor echipei;
    - Asigurarea transferului de task-uri către membrii echipei şi intervenția în rezolvarea problemelor;
    - Dezvoltarea competențelor comerciale ale echipei;
    - Dezvoltarea unei ambianțe de lucru pozitive, asigurand coaching-ul individual și colectiv al echipei;
    - Analizarea rezultatelor echipei și raportarea acestora catre top management.

    Alte informatii

    Beneficii :


    - Formare la nivel internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Constanta,