Manager achizitii cu limba italiana sau spaniola

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 21.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm un manager cu abilitati comerciale si atitudine proactivă, spirit de inițiativă și cu abilități manageriale pentru a se alatura departamentului de achizitii din Constanta.



    Pentru reusita în această misiune este nevoie de:



    - Experienta de minimum 1-2 ani in people management/coordonare de echipe comerciale (vanzari sau achizitii) si in lucrul pe bază de KPI’s ;
    - Experienta in interactiune cu diferiti clienti internationali;



    - Cunoasterea limbii italiene sau a limbii spaniole la un nivel avansat (minimum nivel B2)
    - Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu-avansat (minimum nivel B1-B2);
    - Disponibil/a pentru deplasari ocazionale la celelalte sedii ale companiei de pe teritoriul Europei;
    - Disponibil(a), corect(a), implicat(a) în munca sa, bune abilităti de organizare și o atitudine proactiva;
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word , Internet.

    Responsabilitati

    Managerul echipei de achiziții va forma, dezvolta și coordona o echipă de achizitori/buyeri.



    În calitate de Manager echipă achiziții cu limbă italiana sau spaniola, principalele misiuni vor fi:
    - Asigurarea unui management de proximitate pentru o echipă de 5-7 buyeri, localizati la sediul nostru din Constanta;
    - Acompanierea, motivarea si monitorizarea obiectivelor echipei;
    - Asigurarea transferului de task-uri către membrii echipei şi intervenția în rezolvarea problemelor;
    - Dezvoltarea competențelor comerciale ale echipei;
    - Dezvoltarea unei ambianțe de lucru pozitive, asigurand coaching-ul individual și colectiv al echipei;
    - Analizarea rezultatelor echipei și raportarea acestora catre top management.

    Alte informatii

    Beneficii :


    - Formare la nivel internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.