Business Performance Analyst

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Ești o persoană riguroasă, cu spirit analitic și capacitate de sinteză? Iți place să lucrezi cu cifre și acorzi atenție detaliilor? Esti ghidat de intrebarile : « cine? », « ce? », « unde? », « când? », « de ce? » și « cum? »?



    Dacă răspunsul tău este « DA », atunci te invităm să te alături departamentului nostru de Business Performance.
    Esti candidatul perfect /ideal pentru noi daca deții:
    • Experiență relevantă de cel puțin 2-3 ani în domeniul economic/financiar (reprezintă un avantaj experiența în audit sau analiză financiară);
    • Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu (minimum B2); cunoașterea limbii franceze reprezintă un avantaj;
    • Cunoștințe de utilizare Excel (Funcții și Pivot Tables la nivel mediu);
    • Bune abilități de comunicare și de prezentare ;
    • Capacitate de organizare și prioritizare;
    • Capacitate de învățare rapidă;
    • Capacitate de adaptare la un mediu internațional dinamic și întreprinzător.

    Responsabilitati

    Activitățile principale prin care vei dezvolta, actualiza si alinea nevoile noastre de business:
    • Definirea instrumentelor de control și a indicatorilor de performanță cu scopul final de a monitoriza evoluția activității și a anticipării eventualelor neconcordanțe;
    • Realizarea de studii/analize și sintetizarea informațiilor în vederea susținerii responsabililor operaționali/managementului în luarea deciziilor;
    • Asistarea comitetele operaționale sau a grupurilor de lucru în realizarea unor misiuni specifice sau a unor analize punctuale;
    • Monitorizarea acțiunilor puse în aplicare și măsurarea impactului acestora asupra activității și/sau societății.

    Alte informatii

    Ce oferim:


    • Home office;
    • Orar flexibil;
    • Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
    • Acces la școala internațională de formare a companiei + training-uri/cursuri externe;
    • Implicare în proiecte transversale, la nivel local sau internațional;
    • Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică și de succes.