Business Performance Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Business Performance Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ești o persoană riguroasă, cu spirit analitic și capacitate de sinteză? Iți place să lucrezi cu cifre și acorzi atenție detaliilor? Esti ghidat de intrebarile : « cine? », « ce? », « unde? », « când? », « de ce? » și « cum? »?



    Dacă răspunsul tău este « DA », atunci te invităm să te alături departamentului nostru de Business Performance.
    Esti candidatul perfect /ideal pentru noi daca deții:
    • Experiență relevantă de cel puțin 2-3 ani în domeniul economic/financiar (reprezintă un avantaj experiența în audit sau analiză financiară);
    • Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu (minimum B2); cunoașterea limbii franceze reprezintă un avantaj;
    • Cunoștințe de utilizare Excel (Funcții și Pivot Tables la nivel mediu);
    • Bune abilități de comunicare și de prezentare ;
    • Capacitate de organizare și prioritizare;
    • Capacitate de învățare rapidă;
    • Capacitate de adaptare la un mediu internațional dinamic și întreprinzător.

    Responsabilitati

    Activitățile principale prin care vei dezvolta, actualiza si alinea nevoile noastre de business:
    • Definirea instrumentelor de control și a indicatorilor de performanță cu scopul final de a monitoriza evoluția activității și a anticipării eventualelor neconcordanțe;
    • Realizarea de studii/analize și sintetizarea informațiilor în vederea susținerii responsabililor operaționali/managementului în luarea deciziilor;
    • Asistarea comitetele operaționale sau a grupurilor de lucru în realizarea unor misiuni specifice sau a unor analize punctuale;
    • Monitorizarea acțiunilor puse în aplicare și măsurarea impactului acestora asupra activității și/sau societății.

    Alte informatii

    Ce oferim:


    • Home office;
    • Orar flexibil;
    • Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
    • Acces la școala internațională de formare a companiei + training-uri/cursuri externe;
    • Implicare în proiecte transversale, la nivel local sau internațional;
    • Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică și de succes.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (241)