Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România! Detalii pe www.upc.ro.

    Cerinte

    Experienta de 1-2 ani intr-o pozitie similara, intr-o companie multinationala reprezinta un avantaj;
    Cunostinte foarte bune teoretice si practice in domeniul contabilitatii RAS , in sistemul GAAP reprezinta un avantaj;
    Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Excel, Word;
    Orientare catre client;
    Orientare catre rezultat;
    Abilitatea de autoevaluare si continua perfectionare.

    Responsabilitati

    Inregistreaza operatiunile contabile si asigura raportarea cu acuratete si la timp a tranzactiilor in sistemele RAS si GAAP;
    Efectueaza reconcilierea lunara a soldurilor conturilor de creditori si furnizori, a soldurilor cu firmele din grup pentru datoriile intercompany;
    Primeste documente si inregistreaza corect si la timp datoriile catre furnizorii interni si externi;
    Verifica lunar acuratetea soldurilor furnizorilor interni si externi avand in vedere impozitele cu retinere la sursa, diferente din reevaluare;
    Asigura inregistrarea cu regularitate a estimarilor de costuri pe aria alocata , corecta documentare, aprobare si arhivare a rapoartelor privind costurile estimate;
    Intocmeste periodic rapoarte referitoare la soldurile conturilor de furnizori si la componenta acestora;
    Pregateste analizele si rapoartele de management cu privire la operatiunile cu furnizori si creditori;
    Intocmeste ordinele de compensare cu partenerii si pregateste saptamanal si ori de cate ori este nevoie lista cu facturile scadente pentru plata.

    Angajarea se va face pe o perioada determinata.