Operator Call Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile High-Tech Systems Software active.Vezi toate job-urile Operator Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | High-Tech Systems Software |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.11.2017 |
Remote work: | On-site |
We are building an integrated ecosystem of healthcare software solutions, ready to respond to the needs and challenges that arise in this field.
Cerinte
Abilitati excelente de comunicare
Cunostinte de operare calculator
Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil in ture
Experienta anterioara in call center constitue un avantaj
Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, empatie
Cunostinte privind produsele farmaceutice constituie un avantaj
Gestionarea interactiunii cu clientii: primirea/efectuarea de apeluri, e-mailuri
Inregistrarea interactiunii cu clientul in aplicatia existenta
Solutionarea solicitarilor transmise de catre clienti pe proiecte
Furnizarea de informatii la cerererea apelantilor in limita competentelor
Inregistrarea cererilor acestora si directionarea acestora catre cei in masura a le solutiona
Urmarirea solutionarii cererilor cu informarea apelantului si inchiderea in aplicatie.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Operator call center colectare creante BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (114) |
Raporteaza eroarea la