Team Leader echipa Transport - Bucuresti

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Candidatul ideal :



    - Experientă de minimum 2 ani in coordonare, formare și motivare de echipe/ people management  



    - Experienta in coordonarea unor echipe cu specific transport, logistica sau supply chain, reprezinta un avantaj



    - Experienta in lucrul cu KPI’s si raportarea rezultatelor catre top management



    - Experienta in recrutare si formare de personal



    - Cunoștințe de limbă franceză – minim nivel B2 



    - Cunoștințe de limbă engleză – minim nivel B2 



    - Dinamic/a, flexibil/a, riguros/a si transparent/a.

    Responsabilitati

    Căutăm un manager pentru departamentul de transport, cu atitudine proactivă, spirit de inițiativă și cu abilități manageriale pentru a se alătura echipei din Bucuresti.



    In calitate de Team Leader echipa transport Bucuresti, principalele misiuni vor fi:



    - Coordonează echipa de asistenți transport și logistică (7-8 membri) cu scopul de a asigura desfășurarea optimă a activităților



    - Stabilește obiective individuale (KPI’s) pentru echipa pe care o conduce, cu aprobarea managerului de departament



    - Pregătește și validează planning-uri și strategii de lucru pentru membrii echipei și se asigură de respectarea acestora



    - Analizează rezultatele echipei și realizează evaluările echipei din perioada de probă, trimestriale și anuale



    - Pregătește și conduce meeting-uri de echipă și individuale în vederea prezentării performanțelor si generarii de solutii



    - Motivează și menține un bun climat de lucru în cadrul echipei pe care o conduce, dar și în cadrul companiei



    - Menține legatura cu clientii internaționali si interacționeaza cu aceștia atat prin email cat si prin telefon 

    Alte informatii

    Beneficii :


    - Formare la nivelul companiei si internaţional
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes
    - Pachet salarial si mediu de lucru atractive.