Manager Departament ACO

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 24.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, cu experienta in people management, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului Comercial din Iași.



    - Experienta de minimum 2-3 ani in management/coordonare de echipe comerciale (vanzari sau achizitii) si in lucrul pe bază de KPI’s ;



    - Experienta in interactiune cu diferiti clienti internationali;



    - Reale calitati de adaptare, pragmatism si leadership;



    - Disponibil/a pentru deplasari ocazionale la celelalte sedii ale companiei de pe teritoriul Europei;



    - Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat (minimum nivel B2);



    - Disponibil(a), corect(a), implicat(a) în munca sa, bune abilităti de organizare și o atitudine proactiva;
    - Cunoașterea limbii franceze reprezinta un avantaj;
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word , Internet.

    Responsabilitati

    În calitate de Manager Departament (Suport Achiziții și Marketing) principalele responsabilități vor fi:
    - Coordonarea echipelor în vederea realizării obiectivelor/targetelor (numar de întâlniri, numar de dosare de achiziții);



    - Coordonarea unui numar de 3-4 leaderi ai echipelor de asistenti comerciali si implicit coordonarea echipelor  în vederea realizării obiectivelor/targetelor;
    - Asigurarea transferului de task-uri către membrii echipelor şi intervenția în rezolvarea problemelor;
    - Dezvoltarea competențelor membrilor echipelor;
    - Dezvoltarea unei ambianțe de lucru pozitive, asigurând coaching-ul individual și colectiv al echipelor;
    - Colaborarea cu top management-ul in vederea prezentarii rezultatelor echipelor si identificarea de solutii;

    Alte informatii

    Beneficii :


    - Formare la nivel internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.