Manager Departament ACO

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager Departament ACO active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 01.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, cu experienta in people management, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului Comercial din Iași.



    - Experienta de minimum 2-3 ani in management/coordonare de echipe comerciale (vanzari sau achizitii) si in lucrul pe bază de KPI’s ;



    - Experienta in interactiune cu diferiti clienti internationali;



    - Reale calitati de adaptare, pragmatism si leadership;



    - Disponibil/a pentru deplasari ocazionale la celelalte sedii ale companiei de pe teritoriul Europei;



    - Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat (minimum nivel B2);



    - Disponibil(a), corect(a), implicat(a) în munca sa, bune abilităti de organizare și o atitudine proactiva;
    - Cunoașterea limbii franceze reprezinta un avantaj;
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word , Internet.

    Responsabilitati

    În calitate de Manager Departament (Suport Achiziții și Marketing) principalele responsabilități vor fi:
    - Coordonarea echipelor în vederea realizării obiectivelor/targetelor (numar de întâlniri, numar de dosare de achiziții);



    - Coordonarea unui numar de 3-4 leaderi ai echipelor de asistenti comerciali si implicit coordonarea echipelor  în vederea realizării obiectivelor/targetelor;
    - Asigurarea transferului de task-uri către membrii echipelor şi intervenția în rezolvarea problemelor;
    - Dezvoltarea competențelor membrilor echipelor;
    - Dezvoltarea unei ambianțe de lucru pozitive, asigurând coaching-ul individual și colectiv al echipelor;
    - Colaborarea cu top management-ul in vederea prezentarii rezultatelor echipelor si identificarea de solutii;

    Alte informatii

    Beneficii :


    - Formare la nivel internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Suceava, Piatra Neamt, Iasi,

    Bacau, Botosani, Iasi,

    Iasi, Piatra Neamt, Suceava, Job national

    Vezi job-uri similare (6)