Asistent vanzari

Angajator: Nobacco
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2017

     

    NOBACCO este o companie europeană de țigări electronice, de succes, care a reușit să atingă rolul de lider, oferind o gamă largă de produse inovatoare și certificate, pentru a facilita răspândirea vaping-ului, acest nou trend care câștigă treptat încrederea a mii de fumători în în toată lumea.

    Cu două magazine deja deschise in București, și altele în curs de deschidere, suntem în căutarea unui asistent de vânzări responsabil, cu experiență de lucru relevantă, de preferință în retail, pentru a fi membru al echipei noastre de vânzări!

     

     

    Profilul candidatului:

    • Personalitate plăcută și atitudine pozitivă
    • Abilități de comunicare și de organizare
    • Integritate și încredere
    • Spirit de echipă
    • Familiarizat cu tehnologia (programe software, sistem ERP, Microsoft Office, etc.)
    • Fluent în limba engleză

     

    * Experiența în vaping se consideră un avantaj.
     

    Competențe:

    • Orientare spre client: Dorinic și încrezător să interacționeze cu persoane noi.

    • Orientare spre rezultate: Dispuș să asume responsabilitatea pentru cerințele clienților și să depună eforturi pentru a găsi soluția optimă și produsul potrivit pentru ei.

    • Gestionarea situațiilor conflictuale: Abilitatea de a judeca disponibilitatea clientului privind interacțiunea, conștientizând și reacționând la nevoile clientului.

    • Spirit de echipă: Abilitatea de a colabora cu alți membri ai echipei, dar și de implementa individual inițiativele echipei.

    • Auto-motivat: Întotdeauna încearcă să învețe lucruri noi și să-și dezvolte cunoștințele. Dornic să pună întrebări pentru a facilita dezvoltarea personală.

    • Integritate și încredere: cinstit și harnic, caracterizat printr-o etică profesională puternică.

    • Stabilirea priorităților: Organizat și calm, dar adaptabil și flexibil la schimbare.

    • Pozitiv, entuziast și prietenos, dornic de a oferi suport atât clienților cât și colegilor.

     

    Principalele responsabilități includ, dar nu se limitează la:

    • Selectarea produselor potrivite pentru client, pe baza informațiilor obținute (luând în considerare tendințele actuale și bugetul).

    • Promovarea ofertelor curente privind produsele și serviciile.

    • Disponibilitatea pentru orice client care necesită asistență.

    • Gestionarea corecta a casei de marcat și aplicarea procedurilor de deschidere și închidere a companiei.

    • Demonstrarea beneficiilor produselor pentru consumatori.

    • Respectarea normelor de curațenie si igiena la locul de muncă.

    • Monitorizarea stocurilor pentru a asigura prezența tuturor produselor.

    • Afișarea produselor in vitrină conform Ghidului de Merchandising.

    • A asigura suport echipei pentru eficientizarea eforturilor și a cere ajutor când este necesar.

    • Lucrul în cadrul unei echipe într-un mod pozitiv și constructive, și respectarea nevoilor și priorităților celorlalți.

    Compania oferă:

    • Mediu prietenos la locul de muncă
    • Formare completă și suport continuu
    • Oportunități de carieră
    • Pachet salarial competitiv