Asistent vanzari

Angajator: Nobacco
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2017

     

    NOBACCO este o companie europeană de țigări electronice, de succes, care a reușit să atingă rolul de lider, oferind o gamă largă de produse inovatoare și certificate, pentru a facilita răspândirea vaping-ului, acest nou trend care câștigă treptat încrederea a mii de fumători în în toată lumea.

    Nobacco are activitate în patru locații din București, șo suntem în căutarea unui asistent de vânzări pentru magazinul din Baneasa Shopping City, responsabil, cu experiență de lucru relevantă, de preferință în retail, pentru a fi membru al echipei noastre de vânzări!

     

     

    Profilul candidatului:

    • Personalitate plăcută și atitudine pozitivă
    • Abilități de comunicare și de organizare
    • Integritate și încredere
    • Spirit de echipă
    • Familiarizat cu tehnologia (programe software, sistem ERP, Microsoft Office, etc.)
    • Fluent în limba engleză

     

    * Experiența în vaping se consideră un avantaj.
     

    Competențe:

    • Orientare spre client: Dorinic și încrezător să interacționeze cu persoane noi.

    • Orientare spre rezultate: Dispuș să asume responsabilitatea pentru cerințele clienților și să depună eforturi pentru a găsi soluția optimă și produsul potrivit pentru ei.

    • Gestionarea situațiilor conflictuale: Abilitatea de a judeca disponibilitatea clientului privind interacțiunea, conștientizând și reacționând la nevoile clientului.

    • Spirit de echipă: Abilitatea de a colabora cu alți membri ai echipei, dar și de implementa individual inițiativele echipei.

    • Auto-motivat: Întotdeauna încearcă să învețe lucruri noi și să-și dezvolte cunoștințele. Dornic să pună întrebări pentru a facilita dezvoltarea personală.

    • Integritate și încredere: cinstit și harnic, caracterizat printr-o etică profesională puternică.

    • Stabilirea priorităților: Organizat și calm, dar adaptabil și flexibil la schimbare.

    • Pozitiv, entuziast și prietenos, dornic de a oferi suport atât clienților cât și colegilor.

     

    Principalele responsabilități includ, dar nu se limitează la:

    • Selectarea produselor potrivite pentru client, pe baza informațiilor obținute (luând în considerare tendințele actuale și bugetul).

    • Promovarea ofertelor curente privind produsele și serviciile.

    • Disponibilitatea pentru orice client care necesită asistență.

    • Gestionarea corecta a casei de marcat și aplicarea procedurilor de deschidere și închidere a companiei.

    • Demonstrarea beneficiilor produselor pentru consumatori.

    • Respectarea normelor de curațenie si igiena la locul de muncă.

    • Monitorizarea stocurilor pentru a asigura prezența tuturor produselor.

    • Afișarea produselor in vitrină conform Ghidului de Merchandising.

    • A asigura suport echipei pentru eficientizarea eforturilor și a cere ajutor când este necesar.

    • Lucrul în cadrul unei echipe într-un mod pozitiv și constructive, și respectarea nevoilor și priorităților celorlalți.

    Compania oferă:

    • Mediu prietenos la locul de muncă
    • Formare completă și suport continuu
    • Oportunități de carieră
    • Pachet salarial - 1800 net
    Va rugam sa ne trimiteți CV -ul în limba Engleză
     

    NOBACCO is a successful, European e-cigarette company and has managed to play a leading role by offering a wide range of innovative and certified products in order to facilitate the spread of Vaping, this new trend that gradually gains the trust of thousands of smokers in all over the world.

    Nobacco is currently operating four shops in Bucharest and we seek a responsible sales assistant for our shop in Baneasa Shopping City, with relevant working experience preferably in the retail sector, in order to be a member of our sales team. 

     

    Candidate profile:

    • Pleasant personality and positive attitude
    • Communication and organizational skills
    • Integrity and trust
    • Self - motivated
    • Team player
    • Familiar with technology (i.e. Software programs, ERP system etc.)
    • Fluent in English

     

    *Vaping experience would be considered an asset.

     

    Competencies:

    • Customer oriented: Willing and confident to approach and talk to new people.
    • Drive for results: Willing to take responsibility for customer queries and strive to find solutions and products on their behalf.
    • Handling objections: Able to judge how much help and contact a customer wants and needs.  Aware of and reactive to customer behavior.
    • Team player: Enjoy working together with other team members whilst also able to work independently and use their initiative.
    • Self - motivated: Always looking to learn new things and develop knowledge and understanding.  Willing to ask questions and take ownership for personal development.
    • Integrity and trust: Honest and hardworking, characterized by strong work ethics.
    • Setting priorities: Organized and calm, yet adaptable and flexible to changing. Able to work at pace.
    • Positive, enthusiastic and friendly, helpful and approachable to both customers and colleagues.

     

    The main responsibilities include, but are not limited to:

    • Selecting appropriate products for the customer, based on information gained (considering current trends and budget).
    • Promoting current offers on products and services.
    • Being available for any customer who requires assistance.
    • Operating the till accurately and efficiently and following Company opening and closing procedures.
    • Demonstrate products’ benefits to the consumers.
    • Ensuring that the work area is clean and litter free at all times.
    • Replenishing and recovering stock to ensure options and sizes are available at all times (FIFO).
    • Ensuring products are displayed as per Merchandising Guidelines.
    • Supporting colleagues to do the job effectively and asking for help if required.
    • Working as part of a team in a positive and constructive way and respecting others’ needs and priorities.

     


    The company offers:

    • Friendly workplace environment
    • Full training and continuous support
    • Career opportunities
    • Salary package 1800 RON 


     

    You are kindly requested to upload your CV in English