Manager Generalist - Iasi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager Generalist - Iasi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Controlul calitatii
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 10.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm un manager generalist cu atitudine proactivă, spirit de inițiativă și cu abilități antreprenoriale pentru a se alătura echipei din Iași iar pentru reușita în această misiune ai nevoie de:



     • Experientă în coordonare, formare și motivare de echipe mixte;



     • Experientă în initerea, implementarea și coordonarea de proiecte;



     • Experientă în raportarea rezultatelor către top management și propunerea de soluții;



     • Capacitate de analiză, sinteză și interpretare a indicatorilor de performantă / KPI’s ;



     • Cunoștințe de limbă franceză – minim nivel B2 ;



     • Cunoștințe de limbă engleză – minim nivel B2 ;



     • Leadership skills ;



     • Bune abilităti de comunicare și o excelentă capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții;



     • Eficacitate organizatorică, flexibilitate și  proactivitate ;



     • Cunoașterea de instrumente PC : Excel, Word , Internet.

    Responsabilitati

    În calitate de Manager generalist, principalele misiuni vor fi :



    • Coordonarea și supervizarea activitătilor și proceselor specifice proiectelor alocate, precum  și a echipelor implicate, respectând și punând  în aplicare politicile companiei de orientare către client ; 



    • Coordonarea si gestionarea structurilor interne (tehnice, umane, administrative), respectând politica de optimizare a costurilor ;



    • Utilizarea instrumentelor și politicilor specifice de HR (recrutare, formare, evaluare etc.), având că obiectiv retenția și valorizarea talentelor  în companie ;



    • Dezvoltarea și menținerea relațiilor de business cu clientul extern, în scopul atingerii obiectivelor companiei.

    Alte informatii

    Beneficii :


    • Formare la nivel internațional;


    • Oportunitatea unei cariere, nu a unui job – posibilităti de dezvoltare personală și profesională continuă ;


    • Mediu de lucru dinamic, ce promovează și apreciază provocările și soluțiile inteligente ;


    • Pachet salarial motivant, corelat cu performanțele și potențialul dovedit.